Gå til innhold

Google Nexus-lansering har fått dato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre ui, os'et har mer kontroll med programmer noe som gir bedre strømsparing, dypere dvale? Jeg tror også de har satt noen begrensninger til hvor mye mobilprodusentene får lov å tukle med os'et og hvor dypt de kan gå. Jeg tror også at flere produsenter vil tørre å gi ut rene android telefoner. Blir nok å få med meg denne ja..egentlig en skam med tanke på at jeg ennå ikke har sett siste Apple konferanse. Bare lest om den.

 

Tenkte på Google konferansen og ikke bare nexus lanseringen.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Ja, det er sant, det er flere programmer som kjører i bakgrunnen som ikke burde oppdatere seg før skjermen blir skrudd på, håper de er litt flinkere til å sørge for at sånn blir implmentert i Android 4. personlig håper jeg dog man kan tukle så mye man vil med OSet.

 

AtW

Jaja, mener ikke at Google skal sette noen begrensninger på hvor mye du som bruker kan tukle med os'et på. I allefall ikke nå mer enn i dag. Jeg håper bare at google begrenser mobilprodusentene. De kan gjerne bygge egne skall, men da skal det fungere rundt en rekke regler og systemer som google lager til. Slik at alle android telefoner kan oppdateres kjapt uten å måtte vente på at mobilprodusentene skal bli ferdige med sine sense etc skall.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...