Gå til innhold

Meningsløs fotballkamp ble historisk TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk det ikke til å se 3D PÅ Canal Digital. Har Phillips 3D-TV. Sto at 3D-funksjon var tilgjengelig da jeg koblet til 3d-søker, og hadde 3d-briller tilgjengelig. kobla Canal Digital HD PVR til tv-en med HDMI 1.4. På kanal 94 var det to bilder, sånn side-by-side, men ingen 3d-effekt. På innstilingene på tv-en gikk det ikke an å velge 3D, virka som om TV-en ikke oppfattet at det var 3D. Prøvde TV2 SUMO istedenfor, det funket perfekt. Hva har jeg gjort galt?

Lenke til kommentar

Du må antagelig velge at de sender 3D "side ved side". TVen din står sikkert på auto, og da får du ikke 3D bilde på TVen, men to bilder side ved side. Jeg har ikke Philips, men Panasonic, og der er det et valg i 3D oppsettet som lar deg velge hvordan sendingen mottas. Her velger jeg da side ved side, og vips så er det 3D sending.

 

For øvrig var det en ikke helt vellykket produksjon, da kameraene generelt viste bilder fra litt for lang avstand. Så snart det ble nærbilder kom 3D effekten mere til sin rett. Helt klart at det har et potensiale og de som så dette sammen med meg syntes det var en fin opplevelse.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...