Gå til innhold

Test av Tundra 1555


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har nå kjøpt og kost meg med Tundra 1555 i en ukes tid. Er meget fornøyd, min første bærebar og har fått mye skryt for størrelsen på maskina. Eneste minuset er den "lave" oppløsninga. Syntes den nesten hadde vært greit å fått kjørt høyere oppløsning, men vet ikke hvordan det ville blitt. En topp maskin til en pen pris. Med kjempegod batterikapasitet!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har ikke hatt bærebar før, men jeg er vedldig fornløyd med den. Eneste neg. er problemer med det ekstra minnet jeg kjøpte med maskina, det var ikke kompatibelt med systemet, så nå er pcen hos psata:-( Men servicen hos psdata, er god så jeg tror problemet er fort løst.

 

Pcen er god å skrive på, tastaturet er "stort", nesten like stort som et vanlig tastatur og tastene er lette ov treffe uten å komme borti andre taster.

 

Spill: Har ikke prøvd maskina med mer enn 256mb ram, og derfor ikke forsøkt så mye spill. Kjørte litt QuakeI, det gikk glatt :-D , får teste ut litt andre spill når jeg får den tilbake.

 

Av ekstrautstyr savner jeg ikke no i grunn, "alt" følger med av stæsj. Fant ikke no bedre PC en dette til den prisen. Minnekortleser, 3usb porter, tv-utgang, trådløst nettverk innebygd++ dette trakk opp for min del, selv om det kanskje ikk er et must. Veldig greit å slippe USB hub og ekstarn kortleser til kamera og nettvekrskort:-)

 

ANbefaler den på det sterkeste, men hvis du skal ha mer minne, ville jeg bedt om å få det ferdig innstallert, LOL

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Hva er den store forskjellen??

Nå har jeg riktig nok aldri vært borti LCD skjerm, og heller ikke gjort så mye research rundt det. Men jeg er godt fornøyd med skjermen, liten vrenging av farger hvis du begever det skrått på skjermen.

 

Burde kanskje be dere holde kjeft om evt. svakheter, så jeg ikke pådrar meg et lite irritasjons moment :-D

Lenke til kommentar

jeg ville nok aldri ha kjøpt en maskin med en xga skjerm. mye mye dårligere enn en sxga skjerm. jeg selv ser stor forskjell på skjermene og får faktisk vondt i øya og huet av å drive med en xga skjerm lenge. kjenner noen som hadde det så jeg måtte teste litt i noen timer.

 

syns det er en grei maskin, spørs som sagt hva du skal bruke den til. men hadde definitivt kjøpt med mer ram. 256 holder ikke nå mener jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...