Gå til innhold

Møt Hardware.nos nye kommentarpanel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skal dette "panelet" møtes? Hva skal dere debaterer? Får vi innspill fra forumet her? Kan vi utnevne gjester for eksempel til en Podcast som skjer iløpet i dette "panelet" hvis podcast er måten å jobbe på.

 

Vet de tidligere engadget.com guttene som nå starter f.eks thisismynext/The Verge har en del lyttere og DEDIKERTE lytterer som benytter podcast som et middel til å diskutere ting og tang. Skal dette filmes? Dere har prøvd dere på TV før men kanskje ikke lykkes helt fordi innholdet var...så som så..selv med en del glimt i fra dere til tider, kudos til amobil.no som gjør en glimrende julekalender med orginalitet. Bare synd denne ikke blir spredt via andre avspillingsmetoder og en ytterkant som youtube, så andre ser dere.

 

Btw, "Dere" i tek.no bør ha en strategisk plan for tek.no og iallefall prøve å få markedsført dette og ikke få hardware.no med på kjøpet, dette er noe dere må kjøre felles på alle sidene og lage en prat sammen med hw.no, amobil.no, gamer.no og gudene hvet hvor mange dere prøver å publisere og fjerner etterhvert så det passer. Samtidig så fjerner dere hele kulturo.no, som var godt likt av mange men som dere ikke ville kjøpe ut navnet tydeligis så "Dotten" Vidar Datland må virkelig ta ting på egen ben og virkelig etablere et helt nytt sted for sin lidenskap for TV-serier og oppretter Daatland Media for å drifte Serienytt.no fordi dere ikke ville gi fra dere "Kulturo.no" mens han samtidig er under ansattelse hos dere? Hvorfor tilbyr dere ikke folk stillinger når de er engasjerte, de kommer innad fra vårt egent nettverk og kjenner denne brukermassen som dere klart ikke verdsetter godt nok for det gjør dere faktisk ikke.

 

Også Geir :-) eller bedre kjent som Tom Waits for Alice som dere heller ikke klarer ta vare på, som er TYDELIG ønsket av folket som er med frivillig, til og med folk har endrett sitt navn til "***** waits for allice" som i en hyllest, og all tid denne mannen har lagt inn her er en en skam...for slik det er nå så er han savnet og han gjorde MYE bare med å vri det hodet av klokskapen sin. Hvordan kan dere ikke ta vare på en slik person?

Preben også, greit nok, han skal studere, men hvorfor skal han være eneste tekniske personen som kommer ifra dette GEDIGNE havet av rekrutter som dere har? Dere har en resurs som dere aldri har klart å ta vare på.

 

Etter et par år på innsiden som moderator (nå veileder) og så folk komme å gå, frames-forumet, for de av dere som husker det, overklokking.no, Folk som kommer å går men faktisk blir permanert bannet herifra (daværende tidspunkt het det perm-ban) men har etter noen år forsatt kommet tilbake til dette diskusjonsforumet. Det sier litt om hvilken betydning dette nettstedet har for folk.

Dere ansetter folk som må gjøre ting på egene hånd (unnskyld Vidar hvis dette blir feil vinkling) og vil ikke selge en tydelig engasjert mann som gudene kan gjøre hva som helst bare han får anledning til det...

Vi vil bli litt mere hørt for tiden en det vi faktisk gjør! Hele nettverket hadde ikke vært mye for uten denne trafikken vi som et forum klarer å generere (sett bort fra google.no) da men vi skaper innholdet og det er det google søker på!

 

 

*Kremt*

Så..eh...tja..ble det litt langt og surrete så..tja..Anyhur..

Vi som et forum vil gjerne ha minimum 2 kandidater i dette "rådet"!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fanboy i komentatorpanel? Fryktelig trist.

Vi skal selvsagt velge på en fornuftig og demorkatisk måte hvem denne personen er og om han har kunnskap, verdier som passer seg og faktisk kan representere oss som en enhet og ikke bare en helt tilfeldig menneske som syns at AMD er verdens konge.

 

NRK-beta har gjort dette med å være med på NRK på mange måter med "Tekno"...de har et "konsern" og sitter å prater om forskjellige ting med forskjellige gjester osv, klipp fra messer osv.

 

Der er hvor dere bør legge motivasjonen deres, Engadget kjører de og de generere godt med trafikk til tross for redaktører og skribenter stakk her for ikke så lenge siden.

 

Vi inviterer filosofen Dotten for eksempel som kan snakke en stein grønn bare han vil. Enkel Skype-telefonsamtalae på noen folk og vips så er man i gang.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Dette er et spennende og godt tiltak! Om dette blir gjennomført er det ikke tvil om at dere vil trekke flere lesere, og øke nivået på det dere distribuerer på nettsiden betraktelig. Et annet godt tiltak er at disse kommentarene har fått sin egen plass i headeren på nettsiden deres. Nå er det enkelt og raskt å finne fram.

 

Jeg har allerede kost meg med de to første kommentarene, og ser frem til å lese fler :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Personlig er jeg veldig spent på hvordan dette blir, forumet og debatten er jo veldig sentralt for nettverket, og jeg tror dette kan være med å styrke det båndet.

 

AtW

 

Enig. Jeg synes tiltaket i seg selv er spennende, men er ikke overbevist av listen over kommentatorer, men unntak av de to siste :)

Lenke til kommentar

Skal jeg være helt ærlig er jeg ikke overbevist over noenting med dette nettverket lenger. Føler ikke at det eier noe engasjement (beklager om jeg tråkker på tær), med unntak i enkeltpersoner som grunner her fra forumet - som dessverre ikke er, men burde væt, i toppledelsen. Det er ikke lenger spennende å trykke seg inn på dette nettverket, og jeg må innrømme at det er lenge siden jeg var inne på noen av sidene. Det virker som om det gapes over alt for vidt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skal jeg være helt ærlig er jeg ikke overbevist over noenting med dette nettverket lenger. Føler ikke at det eier noe engasjement (beklager om jeg tråkker på tær), med unntak i enkeltpersoner som grunner her fra forumet - som dessverre ikke er, men burde væt, i toppledelsen. Det er ikke lenger spennende å trykke seg inn på dette nettverket, og jeg må innrømme at det er lenge siden jeg var inne på noen av sidene. Det virker som om det gapes over alt for vidt.

What he said.

Lenke til kommentar

Hvordan skal dette "panelet" møtes? Hva skal dere debaterer? Får vi innspill fra forumet her? Kan vi utnevne gjester for eksempel til en Podcast som skjer iløpet i dette "panelet" hvis podcast er måten å jobbe på.

 

Hei

 

I første omgang er tanken at hver kommentator skal skrive egne kommentarer med jevne mellomrom, uavhengig av hverandre. Å samle panelet for å drøfte emner er absolutt en spennende tanke, men ikke noe vi har lagt planer for per dags dato.

 

Leserbrev fra andre er hjertelig velkomne, men vi stiller krav til kvalitet, relevans og aktualitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...