Gå til innhold

Redaktøren takker for seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erik, det er trist å se deg forlate Akam etter så mange år, jobben du har gjort for nettstedet og det gode innholdet du har levert til oss lesere er ubeskrivelig. Testene og artiklene du har levert opp i gjennom årene har holdt usedvanlig høy kvalitet og har på en måte satt standarden for hvordan Akam har blitt drevet.

 

Husker fortsatt de møtene vi hadde, i de gamle lokalene ved Børsen i Oslo.

 

De som velger å ansatt deg i fremtiden kan gni seg i hendene over å ha gjort en kupp av en person og kollega, jeg er sikker på at du vil lykkes hvor enn din fremtid og utfordringer måtte ligge. Lykke til videre på veien :)

Endret av Aalton waits for alice
Lenke til kommentar

Det er trist å se at du forlater en skute du har vært med å bygge både fundamentet og masten på, men det er samtidig godt å se at du fortsatt har ambisjoner og tørr å prøve noe nytt.

 

Takk for mange år i tro tjeneste Eirik, og jeg vil berømme deg for måten du som redaktør har kommunisert med oss lesere. Tankene du har delt, meningene du har kommet med, og ideene du har forhørt deg med oss om. Det står det i respekt av. Takk Eirik! Lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt litt av hvert å gjøre med Erik ila. det siste året til ett og et halve året, som frilanser.

 

Erik har vært en god ressurs å hvile på når man søker tilbakemeldinger, og har gitt meg de mulighetene jeg har ønsket for å skrive det jeg har lyst til å skrive, og tidvis teste ut smågærne ideer.

 

Jeg har intet annet enn gode ord å si om Erik.

 

Faarlund, du vil bli savnet. :)

Lenke til kommentar

Det jeg har merket mest (da jeg ikke kjenner redaksjonen fra før) er at antallet nyheter ser ut til å ha falt drastisk. Eller er det bare tørke der ute?

 

Litt begge deler, men mest at jeg (dvs i praksis resten av Akam-redaksjonen) lenge hadde planlagt ferie denne uken. Mens jeg er borte er det Kjersti som i tillegg til sin vanlige jobb passer på Akam.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...