Gå til innhold

Nytt fokus i X Rebirth (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres bra ut, men er fremdeles skeptisk til spillet.

 

Har kjøpt både X3, og X3: Terran Conflict, men største problemet med spillet var at ting tok for mye tid (altså, for realistisk, om det går ann å si, når tiden allerede er kortet kraftig ned mtp avstander :p)

Det gjorde at ting fort ble for kjedelig, da repeterende handlinger tok alt for lang tid.

 

At du ikke lenger må fly egne fly ser jeg ikke på som en dum ting; spillet krevde alt for mye av PC-en min (som absolutt ikke er en sinke), slik at når det ble litt flere enn normalt antall romskip i kamp gikk alt utrolig tregt.

 

Men uansett har jeg kost meg med de forrige versjonene, så kjenner jeg meg selv rett blir dette nok et nytt kjøp.

 

Utgivelsesdato er en gang i 2012.. Som nok betyr siste kvartal, eller første kvartal 2013. Det passer egentlig fint inn i planen min :p

 

Skyrim - Bioshock Infinite - Skyrim /m mods - X:Rebirth

 

edit:

Multitråding var grunnen til at det gikk tregt selv på kraftige systemer. Ser ut til at det blir fikset.

One of the biggest steps in developing an entire new engine was to design a true multithread-capable engine. X Rebirth will make full use of latest generation CPUs by spreading the work in many parallel running threads.
Endret av Unlimited LTD
Lenke til kommentar

Virker tøft! Håper det er litt mer engasjerende historie med litt mer liv! Jeg liker X3 siden det er virkelig kvalitetspill men det tar noe så inni hampen lang tid. "motorveiene" minner om de man kan finne i Freelancer :), kan gi nye muligheter for litt Piracy

Endret av Amaru
Lenke til kommentar

Nå begynner det å nærme seg drømmespillet mitt!

 

Romskip som man kan vandre rundt i: sjekk!

Planeter som man kan lande på og jakte på dyreliv/ressurser eller kommunisere med urbefolkningen: ikke her enda :(

 

Starflight II er fremdeles (dessverre!) best på dette fremdeles.

Endret av XE800
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...