Gå til innhold

Vi søker ny fagredaktør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse jobbene blir det nok bare flere av med årene, så se på det som positivt. Tips: innenfor journalisme er det ALLTID positivt å ha jobbet frivillig/gratis, og nesten alle universiteter/høgskoler har aviser, og noen tilogmed radiostasjoner. GLIMRENDE erfaring.

 

 

Kloke ord.

 

Som en utsending fra TV2 sa det så fint (og bryskt): Vi gir blanke i de fine papirene universitetet gir dere, vi ønsker å se arbeid dere har gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg brenner utrolig mye for mobiler og nettbrett. Ikke nok med det, men jeg har kjøper gadgets som jeg brenner for, som er både mobiler og andre duppeditter.

Gadgets som mobiler er en del av livet mitt, siden de gjør livet mitt enklere. Du har omtrent alt på en mobil i dag. Gleder meg utrolig til hva de skal stille opp med i fremtiden, men har en god anelse, da jeg følger med omtrent 24-7 på mange tech nettsider :p.

 

Men jeg tror jeg ikke får denne stillingen, siden dette er snakk om å være journalist, noe jeg ikke har erfaring med.

Men jeg ønsker derimot de som søker lykke til og håper dere koser dere på jobben. Hadde jeg derimot fått en sjans til å vise hva jeg vet innen teknologi, ville jeg gjerne gjort det ;).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-Pqy3rC

Ja, journalist betyr jo at man skal kunne skrive vettuge artikler også, ...

Et utsagn som gjerne kunne vært gjentatt med hell i en del redaksjoner. Når en beskuer dagspresse og nettblekker virker det nemlig ikke som at alle har fått det med seg.

Det viktige virker å være, for mange av de som fører pennen, hvordan artiklene påvirker klikke/opplags faktoren og ikke nødvendigvis kvaliteten på innholdet. Kvalitet og salgbarhet er ikke nødvendigvis propesjonale.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...