Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus er avbildet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Synd at de må lage disse toppmodellene så voldsomt store, må jo snart kjøp veske av Carew bare for å kunne ha med seg mobilen.

Det hjelper heller ikke at Apple står fast på sine knøtte 3,5 tommer.

 

Flere 4 tommere! :w00t:

Lenke til kommentar

Ser ut som de har fjernet søkeknappen. Helt i orden for min del. Dette er en knapp jeg aldri har brukt på min Desire. Spent på denne, men synes skjermen begynner å bli veldig stor. Så langt har min gamle Desire holdt seg bra mot de nye telefonene (for min del), spesielt etter at jeg rootet og la inn ny rom. Nå blir det nok fort vanskelig å holde seg stort lengre...

Lenke til kommentar

Ser ut som de har fjernet søkeknappen. Helt i orden for min del. Dette er en knapp jeg aldri har brukt på min Desire. Spent på denne, men synes skjermen begynner å bli veldig stor. Så langt har min gamle Desire holdt seg bra mot de nye telefonene (for min del), spesielt etter at jeg rootet og la inn ny rom. Nå blir det nok fort vanskelig å holde seg stort lengre...

Den absolutt mest brukte knappen på min Desire (som jeg nå har mistet og erstattet med en midlertidig Nokia E66 fra jobben.. sukk). Men vil tro at funksjonaliteten for å gjøre det samme er lett tilgjengelig, som på SGS2.

 

Største problemer jeg hadde med Desire, selv med Cyaogenmod som os, vare det lille internminnet. Ellers en telefon jeg har vært ekstremt fornøyd med.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

kommer neppe til og selge like bra som iPhone 4s. tror heller ikke det blir en nyhetsak om denne i VG/DB

 

Duh, såklart ikke. VG/DB er jo norges største se og hør aviser. De nytter seg ikke til annet enn å skrive piss og bare det de bryr seg om. Det de bryr seg om er som oftest helt usaklige ting som ikke har noen verdens ting med hva realiteten er.

Lenke til kommentar

Nok en gang ser det ut som Google feiler på design! Jeg vil ikke ha den rund og stygg som ligner en HTC Desire!

 

Lag den mer som SGS II.

Feiler var kanskje å ta i litt. Personlig foretrekker jeg det litt runde designet.

 

Dette er jo nettopp styrken til Android egentlig. At det er såpass mange forskjellige mobiler gjør at det er noe for enhver. Selv om det ikke alltid klaffer helt. Jeg og kona har Android begge to, jeg liker de større mobilene som fungerer som små pc'er (HTC Desire, SGS2 osv), mens hun foretrekker de mindre som passer bedre i veska (X10 Mini, HTC Wildfire S osv).

Lenke til kommentar

Flott med litt skjermoppløsning til å lese liten tekst eller kjøre RDP i nødsfall.

 

Håper ikke skjermen har det ekle grønnskjæret til Galaxy S2, men er blå og fin som HTC Sensation/iPhone. Og så håper jeg at man har sluttet med PenTile på AMOLED for godt.

 

Ser fram til å høre mer om skjerm og batterilevetid når den blir lansert.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...