Gå til innhold

Google spytter inn over en halv milliard i YouTube-serier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På en måte er dette dømt til å feile, siden det er ett direkte omvendt konsept av det YouTube er, men som en nettbasert konkurrent til tradisjonell TV med en Netflix vri kan det jo kansje også fungere. Vet bare ikke om å blande disse to typer innhold i en kanal blir bra.

Lenke til kommentar

Enig med BuffyAnneSummers, av og til kan det ta år og dager å laste inn YouTube-filmer i HD kvalitet...

 

Men spennende konsept dette, så lenge det er gratis.

 

Aldri være et problem for meg, og jeg har ikke ekstremt raskt internett.

 

Ofte er problem for meg, og jeg har mest sannsynelig 10x bedre internett enn deg ;) (gigabit-linje)

Lenke til kommentar

Veldig spennende dette. Jeg håper de tar muligheten til å bringe inn litt nytt talent og up&comming folk. Gjerne sponse folk osm allerede lager interessante ting og oppmuntre dem til å lage litt større prosjekter som ellers ville ligge utenfor deres budsjetter. Folk som FreddieW for eksempel:

 

Ellers i forhold til de som klager på at HD noen ganger kan buffre litt tregt (et gyldig klage forøvrig - dog det normalt går greit) så er løsningen ikke værre enn å installere en av de mange browser addonene som ligger til en download-knapp til youtube videoene. Det er kjekt å ha for litt større videoer som du vil se på i ro og mak.

 

Slev bruker jeg "easy youtube video downloader" for firefox - hvilket fungerer utmerket. Ant video downloader brukes til alt mulig av video som ikke er på youtube (den er mer fleksibel).

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...