Gå til innhold

Gled deg til disse kameraene i oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere glemte etterfølgeren til "verdens beste" PROkompaktkamera S95 som blir erstattet av S100. Det kommer for salg i oktober. Det fortjener VIRKELIG en plass i denne artikkelen.

Enig at S100 må nevnes, men den erstatter ikke S95, den kommer inn som en mer avansert modell og begge skal produseres framover. Kanskje Akam har fått beskjed om at den ikke kommer før i begynnelsen av november?

Lenke til kommentar

S100 erstatter S95 akkurat som den igjen erstattet S90, har flere kilder som sier at s95 er allerede er tatt ut av produksjon, en av de her http://www.techradar.com/news/photography-video-capture/cameras/hands-on-canon-powershot-s100-review-1027020

 

Ser at på canon sin side så står det november men hos mange leverandører så har de så tildlig som 11 oktober som ubekreftet dato, noen 19'ende. Håper uansett at de tar det med i neste artikkel hvis det er november som er riktig:) Jeg hadde S95 men solgte det pga ting som irriterte meg, på S100 så er alle disse tingene rettet og nye features har blitt tilført utenom batteritiden som enda suger. 24mm vidvinkel og optisk zooming ved filming gjorde susen for meg :new_woot:

Lenke til kommentar

Vi skrev om S100 at:

 

Og apropos S95, så vil den modellen fremdeles være i produksjon og salg - S100 kommer inn som en mer avansert modell i samme serie, og vil ikke erstatte S95.

 

Canon PowerShot S100 får en veiledende pris på kr 3999,- og blir å finne i norske butikker i løpet av november.

 

Og angående SX40 HS:

...akkurat som S100 forventes det i butikkene i november. Er du utålmodig og har råflaks er det imidlertid en liten mulighet for at SX40 HS ankommer litt før, det vil si i slutten av oktober.
Endret av Aetius
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...