Gå til innhold

Spotify snur etter klager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, men selv om du er kvitt den, så er jo halvparten av dine venners profiler i spotify stengt, helt til de har godtatt denne dritten for å vise hele verden hva slags musikksmak de egentlig har. Kan sågar skrive i søkefeltet på spotify: spotify:user:username for å søke opp en og en av de, men for faen.. Jeg hadde 450+ der hvor mange delte min musikksmak. Ingen sjanse i havet for at jeg kan huske alle disse, og ikke minst manuellt legge de til...

Lenke til kommentar

Og alle kontaktene mine som jeg "låner" spillelister fra på spotify, de får jeg jo ikke sett FØR jeg har valgt å logge meg inn via facebook? Må vel være en vei å komme utenom dette på? eller er fremgangsmåten virkelig så idiotisk?

 

w

t

f

 

 

gå inn på spillelisten deres, ctrl+a, ctrl+c, lag ny spilleliste, kall den det samme, ctrl+v

problem solved

Lenke til kommentar

Og alle kontaktene mine som jeg "låner" spillelister fra på spotify, de får jeg jo ikke sett FØR jeg har valgt å logge meg inn via facebook? Må vel være en vei å komme utenom dette på? eller er fremgangsmåten virkelig så idiotisk?

 

w

t

f

 

 

gå inn på spillelisten deres, ctrl+a, ctrl+c, lag ny spilleliste, kall den det samme, ctrl+v

problem solved

Jeg får jo fortsatt ikke tilgang til de jeg har abbonert på spillelistene til som jeg ikke har på facebook samtidig. Er jo halvparten av mine lister jeg bare har snublet over og abbonert på, hvordan skal jeg kopiere dette inn sa du?

Lenke til kommentar

Pah... Tipper at dette var planen fra første stund. Først slippe en versjon av Spotify som lager masse "støy" på Facebook, og dermed "reklamere" for programmet deres for et stort publikum (dvs. alle brukerne på Facebook). Noen få dager senere oppdateres Spotify slik at man kan lettere skru av alle disse automatiske oppdateringene på facebook. Hmm...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...