Gå til innhold

Dead Island blir spillefilm (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, vi tar ikke på oss rollen med å sensurere spill for våre lesere. Det er slettes ikke vårt ansvar - om noens. Årsaken er rett og slett en kombinasjon av flere ting: Det har vært nær umulig å prøve senere deler av spillet alene, uten at spillet gjør det klart at å spille alene er ugunstig på noe punkt. Samtidig har vi hatt problemer med å samle opptil fire stykker til samarbeidsøkter, noe som burde være en forutsetning for å anmelde dette spillet. Vi synes ikke det er rettferdig å gi noen endelig karakter til et spill vi ikke får testet det mest essensielle aspektet av, og legger det dermed dødt.

 

Samtidig har jeg en del å si om spillet som altså ender opp i en separat bloggpost. Jeg ønsker ikke å love noe tidspunkt for den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, vi tar ikke på oss rollen med å sensurere spill for våre lesere. Det er slettes ikke vårt ansvar - om noens. Årsaken er rett og slett en kombinasjon av flere ting: Det har vært nær umulig å prøve senere deler av spillet alene, uten at spillet gjør det klart at å spille alene er ugunstig på noe punkt. Samtidig har vi hatt problemer med å samle opptil fire stykker til samarbeidsøkter, noe som burde være en forutsetning for å anmelde dette spillet. Vi synes ikke det er rettferdig å gi noen endelig karakter til et spill vi ikke får testet det mest essensielle aspektet av, og legger det dermed dødt.

 

Samtidig har jeg en del å si om spillet som altså ender opp i en separat bloggpost. Jeg ønsker ikke å love noe tidspunkt for den.

 

Byrja lure på om de heilt hadde mista hovudet då eg så den siste posten, takk for oppklaringa. :p

 

Ikkje heilt sant det med at spelet ikkje seier i frå - hintet "Some areas of the island have a very high threat rating bla bla bring friends" kjem opp ganske ofte... Sjølv om det er litt diffust. Fra kva % i hovudhistoria reknar du at det ikkje er særleg aktuelt å spele åleine?

Lenke til kommentar

Handler om respekt..

 

Nei, det handler om frykt for å såre.

 

Odesseiron forklarte det uansett bra, og da forstår jeg det godt.

 

noen som sier att det handler om og vise respekt..

og du sier: nei, det handler om frykt for å såre..

 

det hører in i kategorien å vise respekt Einstein..

 

skjønner gott og støtter att det blir lagt så mye diskretion rundt denne titelen. det handler helt enkelt om og vise respekt for de som har blitt drabbede.

Lenke til kommentar

GameReactor mistet den gjenværende respekten jeg hadde, da Jon Cato Lorentzen tok sin hatt og dro.

 

Mener at gamer.no kan holde seg på samme proffe nivå

 

Det handler ikke om å holde seg på noe som helst nivå, det er som andre har sagt før meg, å forandre levestilen på grunn av en tragedie er å innrømme at man har tapt (i form av frykt).

Det er slik terrorister vinner, og det er nettopp det de er ute etter, å sette en så stor støkk i folk at de ser skrømt over alt.

 

Gamer gjør, etter min mening, det eneste riktige, og fortsetter som før samtidig som de tidligere har uttrykt sympati for ofrene, som vi jo alle har.

Livet går videre, tro det eller ei, og det er ingen grunn til å la oss stagnere i en såpass vond tid.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Tja. Blir vel delvis offtopic, men kjører på uansett.

 

Dead Island har klart sine mange feil. Kanskje spesielt på PC, hvor jeg spilte det der jeg måtte redigere filer manuelt for å sette FOV og maksimere grafikk - på toppen av alle bugs og glitches ingame.

 

Når dette er sagt er det samtidig det zombiespillet som har holdt min interesse lengst. Jeg har sett og kost meg med lang en lettbent zombiesplatter opp gjennom årene, men alle spillene jeg har prøvd før nå har feilet å underholde meg mer enn en times tid.

 

Jeg hadde ingen problemer med å gjennomføre spillet fra start til slutt mutters alene. Som sagt spilte jeg på PC, og det var uten tvil tidvis frustrerende situasjoner og dødsfall. Men ikke i nærheten av noe som skulle få meg til å gi opp. Kan se for meg at flere av disse frekvensene på konsoll kan være et sant mareritt å bryne seg på alene.

 

Ellers er jeg enig med AltF4 - dette kan uten tvil bli "god" underholdning ;)

Lenke til kommentar

Det har vært nær umulig å prøve senere deler av spillet alene, uten at spillet gjør det klart at å spille alene er ugunstig på noe punkt.

 

Denne biten har jeg ingen forståelse for da jeg klart helt fint å spille gjennom spillet helt alene uten noen form for problemer som ikke var tilknyttet feil i min egen spillstil som lett var å komme over ved å tilpasse meg situasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...