Gå til innhold

Konkurranse: VINN: Sony NEX-5n med objektiv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kul konkurranse!

 

Er dere absolutt sikre på at dere har med det riktige alternativet på spørsmål 2? Jeg kan nemlig ikke se det...

 

Og hva mener dere med "største" ? betyr det høyeste eller størst i vekt eller volum ? Verdens jernbanenett er vel større enn alle alternativene, men den er jo ikke blant alternativene

 

Jeg mener ikke å pirke for pirkingas skyld, men jeg finner altså ikke det jeg mener er riktig svar (både når det gjelder volum og vekt). Fint om dere kan formulere spørsmålet tydeligere, og sjekke for å være 100% sikre på at dere har det riktige alternativet med :)

 

Dere har forøvrig en liten skriveleif i det samme spørsmålet: "menneskaskapte" ;)

Lenke til kommentar

Synes det er litt dumt med såpass udefinerte spørmål, spesielt mtp byggverk. Det er jo ikke akkurat sammenliknbart med en søppelfylling...

Også iforhold til om dere mener høyeste, lengste eller med størst areal. Siden dere bruker "gjenstand eller enhet er..." så bør jeg kanskje ikke kverulere for mye...

 

Dersom dere skal ha med slikt har dere forsåvidt glemt denne:

http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Pacific_Garbage_Patch

 

Although many media and advocacy reports have suggested that the patch extends over an area larger than the continental U.S., recent research sponsored by the National Science Foundation suggests the affected area may be twice the size of Texas,[25][26] while a recent study concluded that the patch might be smaller.
Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Flott med en litt mer utfordrende konkuranse!

 

Men jeg er enig med flere her om at spørsmålene var noe uklare, og kanskje feil.

 

Spessielt spm. 4 mener jeg er feil. Jeg tror jeg skjønner hva dere har prøvd å spørre om, men slik som spørsmålet er utformet så finnes ikke det riktige svaret blandt alternativene...

Lenke til kommentar

Flott med en litt mer utfordrende konkuranse!

 

Men jeg er enig med flere her om at spørsmålene var noe uklare, og kanskje feil.

 

Spessielt spm. 4 mener jeg er feil. Jeg tror jeg skjønner hva dere har prøvd å spørre om, men slik som spørsmålet er utformet så finnes ikke det riktige svaret blandt alternativene...

 

Jo, riktig svar er blant svaralternativene. Da har du ikke funnet rett svar enda bare =)

Lenke til kommentar

For en gjeng med tapere som syter og klager over spørsmålene. Jeg synes det er fint med spørsmål der man må finne svarene istedet for se to avsnitt lenger opp på siden. Jeg regner med at akam.no lager slike spørsmål for å luke ut alle idiotene som ikke kan google :p

Finner du ikke svaret, GJETT!

den største menneskeskapte er jo den dammen i kina, ellers er det internett kablene i sjøen, ingen av dem er jo med, det er ikke snakk om syting eller å være idiot. det er snakk om at de korrekte alternativene ikke er med.

 

EDIT: svaralternativene inneholder noen av de største, men ikke den største og i forhold til hvordan spørsmålet er utformet er ikke alternativet med, å prøve henge ut eller drite ut oss som påpeker dette bare viser hvem som ikke har hode helt rett plassert. i tillegg fjernet de nå spørsmål 1 og det er garantert ikke uten grunn, så hvem er det som står med buksene nede klare for penetrering nå? ;)

Endret av opticus
Lenke til kommentar

Flott med en litt mer utfordrende konkuranse!

 

Men jeg er enig med flere her om at spørsmålene var noe uklare, og kanskje feil.

 

Spessielt spm. 4 mener jeg er feil. Jeg tror jeg skjønner hva dere har prøvd å spørre om, men slik som spørsmålet er utformet så finnes ikke det riktige svaret blandt alternativene...

 

Jo, riktig svar er blant svaralternativene. Da har du ikke funnet rett svar enda bare =)

 

Litt vanskelig å diskutere dette når man ikke har mulighet til å legge ut noe bevis... Men jeg mener at slik spørsmålet er stilt så finnes ikke riktig svar blant alternativene. Jeg tror også jeg skjønner hva de har prøvd å spørre om, og da vet jeg hvilket svar som er riktig...

 

Edit: Nå ser det ut som spørsmålet er spesifisert bedre. Bra!

Endret av hillmar
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...