Gå til innhold

199 kroner for fri mobilbruk ut året


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg det er rart at det er lov å annonsere slik det blir gjort i telebransjen. Hvorfor i all verden er det lov å lyve i annonsene? Enten er det ubegrenset bruk eller så er det IKKE ubegrenset bruk. Man kan ikke bruke egne definisjoner på ord.

 

Merk også følgende:

For å sikre at alle våre kunder opplever tilgang til og god ytelse når de surfer på mobilen, forbeholder Telenor seg retten til å begrense overføringshastigheten for ditt abonnement til maksimum 100 kbit/s dersom bruken overstiger 1 GB innenfor gjeldende kalendermåned.

 

Det virker rett og slett som om mange av dagens abonnement er laget for å villede og forvirre kundene. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det er rart at det er lov å annonsere slik det blir gjort i telebransjen. Hvorfor i all verden er det lov å lyve i annonsene? Enten er det ubegrenset bruk eller så er det IKKE ubegrenset bruk. Man kan ikke bruke egne definisjoner på ord.

...

Det virker rett og slett som om mange av dagens abonnement er laget for å villede og forvirre kundene. :thumbdown:

En annen veldig irriterende ting er hvor lite det fokuseres på 5-sifrede nummer. Det har alltid vært irriterende å betale ekstra for å ringe slike nummer, men nå som stadig flere skaffer abbonement med inkluderte minutter er det fort gjort å glemme at disse bare gjelder for vanlige nummer, og ikke femsifrede nummer. Og det virker som stadig flere firmaer skaffer seg slike nummer :realmad::thumbdown:

Endret av Langbein
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det er rart at det er lov å annonsere slik det blir gjort i telebransjen. Hvorfor i all verden er det lov å lyve i annonsene? Enten er det ubegrenset bruk eller så er det IKKE ubegrenset bruk. Man kan ikke bruke egne definisjoner på ord.

...

Det virker rett og slett som om mange av dagens abonnement er laget for å villede og forvirre kundene. :thumbdown:

En annen veldig irriterende ting er hvor lite det fokuseres på 5-sifrede nummer. Det har alltid vært irriterende å betale ekstra for å ringe slike nummer, men nå som stadig flere skaffer abbonement med inkluderte minutter er det fort gjort å glemme at disse bare gjelder for vanlige nummer, og ikke femsifrede nummer. Og det virker som stadig flere firmaer skaffer seg slike nummer :realmad::thumbdown:

Hvis det er innholdstjenester så er det jo forståelig. Slike 5-sifrede nummer er jo ikke vanlige nummer, men du betaler for å få en eller annen tjeneste.

Lenke til kommentar

Bestilte tilbudet fra Djuice, men i ordrebekreftelsen jeg fikk på mail stod det plutselig pris for etablering på 200kr i tillegg til de 199,-

 

Kunne ikke se at det stod noe om dette på hjemmesida eller i denne artikkelen. Noen her som er kjent med det?

 

Får vel ta en tlf til dem og høre. Hadde egentlig ikke forventet noe bedre av telenor/djuice:S

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...