Gå til innhold

Hjelp, jeg må bruke Mac!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en erfaren windowsbruker selv. Vil påstå jeg har gode kunnskaper innen data.

 

Men har et parr venner som bruker mac. Når jeg skal taste på den, så føler jeg meg som verdens gamleste bestemor uten peiling på noe teknologi. Føler med deg på frustrasjonen!

 

Lykke til! Får håpe du ikke blir for ineffektiv pga dette slik at du mister lønn :)

Endret av Lakshore
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg er en erfaren windowsbruker selv. Vil påstå jeg har gode kunnskaper innen data.

 

Men har et parr venner som bruker mac. Når jeg skal taste på den, så føler jeg som verdens gamleste bestemor uten peiling på noe teknologi. Føler med deg på frustrasjonen!

 

Lykke til! Får håpe du ikke blir for ineffektiv pga dette slik at du mister lønn :)

Kjenner meg igjen i den. Installerte Hackintosh her for litt siden bare for å teste, men det var nytteløst, og nå bruker jeg heller den partisjonen til Win8 Dev preview. Er "ingen" Mac brukere som vet hva en driver er, eller hvordan den installeres, og da er det slitsomt å prøve å installere nettverkskort driveren, hehe...

Lenke til kommentar

 

Så lenge du finner rett kext er det jo en relativt smal sak.

Om ingen har ordnet dette for HWen din blir det litt verre …

 

Men så er ikke OSX86 akkurat en støttet løsning.

 

Lykke til, artikkelforfatter!

Det er enkelte ting med OSX jeg elsker, enkelte ting jeg hater.

Trolig mest hat for min del, selv om jeg absolutt finner veien greit rundt OSet.

Lenke til kommentar

Gud... Stakkars deg... Jeg jobber i grafisk design bransjen og de første TI (10!!!) årene var det på Mac, for "den gangen" var det jo bare mac som gjaldt på det fagområdet. Nå er det bare ett par år siden jeg gikk helt over til PC fra Mac og det er helt vidundelig å slippe det rælet av et OS.

 

Joda... Det er mindre bugs og maskinen kræsjer "aldri" (bullshit). Men det er jammen den eneste fordelen med Møcintosh... Ingen skal fortelle meg at du jobber raskere og mer effektivt på den...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...