Gå til innhold

Snømenn i Minecraft (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig, han fyren tenker bare på penger for tiden og har gjort at MC er et elendig spill nå synes jeg. Han lover og står i, gir ut en oppgradering så er det hotfix med engang! Flere opptil også.

 

Spillet bruker alt for mye RAM osv, og det er mange som klager på dette. JEg tar Crysis 2 på fult men MC "krever" mer av min PC nå enn noen gang før.

 

Angrer på at jeg støttet en fyr som ikke bryr seg om sine fans men pengene sine nå!

Lenke til kommentar

Er det mulig, han fyren tenker bare på penger for tiden og har gjort at MC er et elendig spill nå synes jeg. Han lover og står i, gir ut en oppgradering så er det hotfix med engang! Flere opptil også.

Du er klar over at spillet fortsatt er i beta?

 

 

Spillet bruker alt for mye RAM osv, og det er mange som klager på dette. JEg tar Crysis 2 på fult men MC "krever" mer av min PC nå enn noen gang før.

Mange av ytelsesproblemene skyldes Java. Sørg for at du har riktig versjon for din maskin, så skal du se at det går bedre. Men ja, det krever en del.

 

 

Angrer på at jeg støttet en fyr som ikke bryr seg om sine fans men pengene sine nå!

Bullshit. Notch (og Mojang) bryr seg langt mer om sine fans og kunder enn mange andre spillselskaper.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Er det mulig, han fyren tenker bare på penger for tiden og har gjort at MC er et elendig spill nå synes jeg. Han lover og står i, gir ut en oppgradering så er det hotfix med engang! Flere opptil også.

 

Spillet bruker alt for mye RAM osv, og det er mange som klager på dette. JEg tar Crysis 2 på fult men MC "krever" mer av min PC nå enn noen gang før.

 

Angrer på at jeg støttet en fyr som ikke bryr seg om sine fans men pengene sine nå!

Og så jævlig er ikke ytelseskravene heller, sitter selv og kjører spillet på en 4 år gammel ultraportabel maskin med 1.4ghz dual core cpu og intel integrert skjermkort. Får her rundt 20 fps de fleste steder - noe som ikke er behagelig, men det skal ikke en veldig sterk maskin til for at det skal gå flytende.

Lenke til kommentar

Overrasker meg litt at folk mener Crysis 2 skal være det store benchmarket som Crysis var i sin tid. Spillet er utviklet for en 6 år gammel konsoll..

 

Vel å merke kan man få bedre grafikk og slikt med DX11 updaten da, (vetta faken hvorfor dette ikke kom fra begynnelsen av?) men det blir ikke det samme som Crysis nei.

Lenke til kommentar

Overrasker meg litt at folk mener Crysis 2 skal være det store benchmarket som Crysis var i sin tid. Spillet er utviklet for en 6 år gammel konsoll..

 

Vel å merke kan man få bedre grafikk og slikt med DX11 updaten da, (vetta faken hvorfor dette ikke kom fra begynnelsen av?) men det blir ikke det samme som Crysis nei.

 

Hvorfor diskuterer vi crysis i et minecraft innlegg?

Crysis har ingen værdens ting med minecraft å gjøre, to forskjellige spill. Akkurat som The Elder Scrolls , bare for å nevne det :3

Jeg synes notch er en hyggelig fyr. Han tenker ikke på penger, men på folket som elsker minecraft :D

Som sagt, spillet er ikke ferdig, og notch har faktisk et privatliv han også, akkurat som du og meg. Han er ikke bundet til noen som helst, så han kunne faktisk drite å dra med å fortsette med minecraft. Penger har han nok av. Men han fortsetter fordi han elsker det han gjør. Han slipper ut noen tidlige versoner av spillet nå fordi han vil gjerne ha tilbakemeldinger på div. bugs å sånt.

Jeg sier ikke at han skal ha alt eren heller, de andre i mojang jobber jo hardt de å, kansje litt mere en notch, men jeg syns det funker greit som det er nå :D

Lenke til kommentar

Er det mulig, han fyren tenker bare på penger for tiden og har gjort at MC er et elendig spill nå synes jeg. Han lover og står i, gir ut en oppgradering så er det hotfix med engang! Flere opptil også.

 

Spillet bruker alt for mye RAM osv, og det er mange som klager på dette. JEg tar Crysis 2 på fult men MC "krever" mer av min PC nå enn noen gang før.

 

Angrer på at jeg støttet en fyr som ikke bryr seg om sine fans men pengene sine nå!

 

I all verden. Du har betalt en gang for spillet og overøses med oppdateringer. Ja, han tenker nok bare på penger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Om de bygger opp de firkanta elementene med små runde mikroskopiske elementer vil det helt sikkert føles mye mer realistisk ut når en graver å slikt. Om noen i det hele tatt skjønner hva jeg mener da.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg liker godt minecraft og mojang men synes utviklingen går litt tregt. Plager med litt også at det ikke blir gjort noen større oppdatering av grafikken. Man kan selvsagt installere diverse modder som glsl og/eller water shader som begge gir herlige effekter (spesielt sistnevnte). Synes likevel det er litt rart at mojang, utvikleren av spillet ikke får dette implimentert når moddere får det til. På tide å gi offisielt alternativ til alpha-grafikken...

Lenke til kommentar

Jeg liker godt minecraft og mojang men synes utviklingen går litt tregt. Plager med litt også at det ikke blir gjort noen større oppdatering av grafikken. Man kan selvsagt installere diverse modder som glsl og/eller water shader som begge gir herlige effekter (spesielt sistnevnte). Synes likevel det er litt rart at mojang, utvikleren av spillet ikke får dette implimentert når moddere får det til. På tide å gi offisielt alternativ til alpha-grafikken...

 

 

Hvis minecraft får sånn fancy shit som enkelte texturepacks har blir det bare teit :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...