Gå til innhold

Åndelig Syndicate-oppfølger på vei (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Syndicate var et cyberpunk-strategispill med taktisk kamp, hvor målet var å lede ditt globale selskap til verdenskontroll ved hjelp av en gruppe genetisk modifiserte supersoldater." Genetisk kan jeg ikke huske? Sikker på det ikke skal være kybernetisk? Husker det var stort fokus på å skrape sammen nok penger til å oppgradere armer og bein.

 

Gledelig overraskelse etter skuffelsen jeg fikk av å lese i gamereactor igår om ett nytt syndicate spill, som var FPS. Det er nok FPS spill syns jeg, tror den boblen sprekker snart.

Lenke til kommentar

Now we're cooking with charcoal!

Men Paradox var ikke akkurat selskapet jeg ventet skulle ta opp ballen her. Uventet.

Tja, de har jo publisert Magicka, som jo har en del tekniske fellestrekk med Syndicate. Skal ikke se bort fra at Arrowhead får sin del av jobben med å utvikle Cartel, og potensialet for gjenbruk av teknologi kan nok ha spilt en rolle når Paradox bestemte seg for å satse på Cartel.

 

Uansett: +1 fra meg, jeg krysser fingrene for at dette blir bra.

Lenke til kommentar

Dette virker lovende. Var ekstremt skuffet når jeg hørte at ney Syndacate skulle bli et fps spill. Det var aldri universet til syndicate som gjorde det unikt og legendarisk, og jeg mistenker at det nye Syndicate blir en elendig versjon av Deus Ex.

Dette høres spennende ut. Melder meg på laget som krysser fingre og tær for at de får til dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...