Gå til innhold

Får du spille Diablo III allerede i dag? (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

serverne i EU er nede til 11.00, så kommer ikke noe invite før etter det.

 

Jeg fikk min nøkkel klokka 8 i morges, og spiller spillet i skrivende stund.

 

Dette kan komme som eit sjokk, men mykje av grunnen til at du får vere med på E3-visningar, prøve previewkode og spele anmeldarutgåva av spel, er at du er registrert som del av spelpressa her og der ... :p

 

Har ikkje fått noko i innboksen, men (den første) SC2-beta inviten kom i form av at spelet berre plutseleg vart tilgjengeleg for nedlasting frå Bnet-kontoen min. Kan løne seg å halde eit auge med den òg, i tida som kjem.

Lenke til kommentar

serverne i EU er nede til 11.00, så kommer ikke noe invite før etter det.

 

Jeg fikk min nøkkel klokka 8 i morges, og spiller spillet i skrivende stund.

 

Dette kan komme som eit sjokk, men mykje av grunnen til at du får vere med på E3-visningar, prøve previewkode og spele anmeldarutgåva av spel, er at du er registrert som del av spelpressa her og der ... :p

 

Har ikkje fått noko i innboksen, men (den første) SC2-beta inviten kom i form av at spelet berre plutseleg vart tilgjengeleg for nedlasting frå Bnet-kontoen min. Kan løne seg å halde eit auge med den òg, i tida som kjem.

 

Nå var ikke dette dårlig kamuflert skryt eller et øyeblikks uvitenhet, jeg er veldig klar over at Blizzard har gitt meg pressetilgang til betaen. Årsaken til at jeg nevnte det var at det ikke helt går overens med at serverne er nede.

Lenke til kommentar

For vår lille gjeng av gamers (vi er fire stykker) virket Diablo 3 som en bortimot perfekt match. Vi spiller sammen nogelunde fast én dag i uka, på PC og online.

 

Vi er en gjeng med jobber, studier, kjærester og/eller familie, og har kjempet litt med formatet på World of Warcraft. Det har rett og slett vært for mye administrasjon og merarbeid før vi kommer til det som er gøy. Du vet, den faktiske spillingen.

 

Å åpne Diablo 3 var som å trå rett i inn krigen, og få lov til å leke sammen fra første sekund. Tror alle likte klassene vi tok i, og vi fikk tilgang til morsomme spesialangrep og effekter fra tidlig spill. Jeg var særlig happy med at caster-klassene ikke trenger å spare potions, drikke vann eller annet tøys for å få den blå måleren opp og gå. Jevnt over ser vi varianter av mekanikken rundt spesialangrepene til warrior, hunter og rouge fra WoW.

 

Merk at spillets monstre skalerer i forhold til hvor mange som spiller, fire spillere gir med andre ord langt seigere zombier. Vi har enda ikke testet noe på å spille sammen med karakterer av forskjellig level, kult hvis noen har testet om det er like sømløst.

 

Kort oppsummert. Dette er stilistisk pent (i alle fall på litt høyere oppløsning), kjent og kjær (?) diablo-gameplay og mest av alt: veldig lite tråkk rundt grøten. Rett på hack, slash, bråk og gøy.

 

 

Diablo er herved anbefalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...