Gå til innhold

Crytek med neste Homefront (PC, PS3, WiiU, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, så alle med en egen mening er en hater? Homefront ble vel slaktet øst og vest ved lansering, har ikke spilt det og kommer nok ikke til å spille noen toer heller.

 

Likte forøvrig Crysis 2, artig spill selv om jeg forstår hvorfor de som ville ha åpent landskap ble skuffet (syns forøvrig åpent landskap i crysis 1 fungerte latterlig dårlig)

Lenke til kommentar

Pah, ser ikke hvordan dette skal redde Homefront som franchise, da Crytek ikke har ett eneste godt spill i ryggsekken.

 

Personlig synes jeg Far Cry og Crysis er blant de beste FPS-ene jeg har spilt, så om det er noen som kan redde Homefront-serien tror jeg det kan være Crytek. Det kan ihvertfall ikke blir verre enn Homefront, som var svært middelmådig.

Lenke til kommentar

Pah, ser ikke hvordan dette skal redde Homefront som franchise, da Crytek ikke har ett eneste godt spill i ryggsekken.

 

Kanskje ikke i din ryggsekk, men Crysis ligger blant topp 14 blant de høyeste rangerte FPS spillene som noensinne er utgitt hos Gamerankings, bla. over BF2(selvom jeg selv kan være uenig i den). Med tanke på alle spill som er utgitt er dette veldig bra, og gjør det derfor til et generelt godt spill uavhengig av hva du mener.

Lenke til kommentar

Pah, ser ikke hvordan dette skal redde Homefront som franchise, da Crytek ikke har ett eneste godt spill i ryggsekken.

Merkelig innlegg :ph34r:

 

Crytek har vært med oss hele tiden og gitt oss råe spill

Jeg spiller enda Crysis og Crysis Warhead, for disse 2 er de beste FPS jeg har spilt sammens med KZ2/3.

 

Aldri vært så hekta på FPS i det siste, men det er disse 4 som stiller sterkest hos meg med tanke på innlevelse, gameplay og grafikk!

Lenke til kommentar

Crysis i seg selv er ikke et godt fps hadde det ikke vært for Cry-engine.

 

Uansett, dette er nok THQ som ønsker å få mest mulig ut av floppen og prøver å sette et merkenavn på det. Etter å ha sett det horrible Crysis 2 ga, så vil nok dette kun gi meg en piratkopi.

 

Det er vel det mest latterligste kommentaren jeg har lest på lenge, hvilket som helst spill hadde vel ikke vært det samme hadde det ikke vært for spillmotoren. Akkurat som å si at Ringnes Herre hadde ikke vært en like god film på et 100.000 kr budsjett. Nei selvfølgelig hadde det ikke det!

Lenke til kommentar

Det er vel det mest latterligste kommentaren jeg har lest på lenge, hvilket som helst spill hadde vel ikke vært det samme hadde det ikke vært for spillmotoren. Akkurat som å si at Ringnes Herre hadde ikke vært en like god film på et 100.000 kr budsjett. Nei selvfølgelig hadde det ikke det!

Poenget mitt var at det var mer en lang tech-demo enn et spill. Hadde de brukt Source, tviler jeg på at det hadde vært like fengende.

Som filmen, Avatar.

 

Eller om Ringenes Herre kunne blitt en god film hadde det ikke vært for regisøren.

 

Men for all del. Var kjempe-artig å jobbe seg igjennom spillet.

 

 

Om de bruker neste Homefront til å fronte Cryengine 4, kan det bli bra nok.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Bullshit. Crysis og Crysis 2 var dritartig, at haters som deg mener det motsatte betyr ikke at Homefront ikke kommer til å bli en kommersiell suksess.

 

At lovers som deg mener det betyr null og niks for en evt. kommersiell suksess for ett nytt Homefront. Bullshit til deg og forresten som mener folk er haters ettersom de ikke er enig med deg.

 

 

Det kan ihvertfall ikke blir verre enn Homefront

 

Vet du hva, det er jeg helt enig i.

 

 

Kanskje ikke i din ryggsekk, men Crysis ligger blant topp 14 blant de høyeste rangerte FPS spillene som noensinne er utgitt hos Gamerankings, bla. over BF2(selvom jeg selv kan være uenig i den). Med tanke på alle spill som er utgitt er dette veldig bra, og gjør det derfor til et generelt godt spill uavhengig av hva du mener.

 

Fint for deg om du syns du fikk valuta for pengene :)

 

 

Merkelig innlegg :ph34r:

 

Ok.

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar

Bullshit. Crysis og Crysis 2 var dritartig, at haters som deg mener det motsatte betyr ikke at Homefront ikke kommer til å bli en kommersiell suksess.

 

At lovers som deg mener det betyr null og niks for en evt. kommersiell suksess for ett nytt Homefront. Bullshit til deg og forresten som mener folk er haters ettersom de ikke er enig med deg.

 

 

Det kan ihvertfall ikke blir verre enn Homefront

 

Vet du hva, det er jeg helt enig i.

 

 

Kanskje ikke i din ryggsekk, men Crysis ligger blant topp 14 blant de høyeste rangerte FPS spillene som noensinne er utgitt hos Gamerankings, bla. over BF2(selvom jeg selv kan være uenig i den). Med tanke på alle spill som er utgitt er dette veldig bra, og gjør det derfor til et generelt godt spill uavhengig av hva du mener.

 

Fint for deg om du syns du fikk valuta for pengene :)

 

 

Merkelig innlegg :ph34r:

 

Ok.

Du er ikke en hater fordi du er uenig med meg, men fordi du ikke greier å innse at Crytek lager godt likte spill som selger. Akkurat som at selv om jeg synes Bioware lager møkkspill for tiden så vet jeg at de neste spillene dems blir store suksesser uanz fordi andre liker dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...