Gå til innhold

Anmeldelse: Hard Reset (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor blir det av Dead Island anmeldelsen?

 

Vi hadde ikke kapasitet til å anmelde Dead Island da det kom, slik at jeg har sett meg nødt til å anmelde spillet oppå veldig mye annet Gamer-arbeid. Siden jeg mottok det har jeg hatt NHL 12, Bodycount og Gears of War 3 inne til anmeldelse, og denne uken må jeg også ferdigstille en FIFA 12-sak. Derfor har den blitt forsinket, men jeg håper å kunne få den publisert i løpet av denne uken.

Lenke til kommentar

"Vanskelighetsgraden generelt er et av spillets svake punkt. Den er rett og slett litt for ustabil, og enkelte situasjoner virker langt vanskeligere enn andre. Spesielt gjelder dette spillets store «sjefer», som jeg opplevde som veldig frustrerende å kjempe mot" Synes ikke dette er et svakt punkt , vi "old-timers" hadde det slikt med FPS i PCns gullalder.

Lenke til kommentar

 

Jeg kommenterte det i "Ukens nettutgivelser" også; er det ikke en slags valuta som man handler oppgraderinger med?

 

Kommer an på hva du mener med valuta. Det er de oransje boksene samt poengene du får når du dreper fiender som du bruker for å oppgradere deg.

 

Det er de oransje boksene jeg tenker på, ja.

Det virker mer logisk at det er en form for valuta, siden man handler oppgraderinger fra "butikker".

 

Det er jo tomato/tomato, så det betyr ingenting :)

Lenke til kommentar

Hvor blir det av Dead Island anmeldelsen?

 

Vi hadde ikke kapasitet til å anmelde Dead Island da det kom, slik at jeg har sett meg nødt til å anmelde spillet oppå veldig mye annet Gamer-arbeid. Siden jeg mottok det har jeg hatt NHL 12, Bodycount og Gears of War 3 inne til anmeldelse, og denne uken må jeg også ferdigstille en FIFA 12-sak. Derfor har den blitt forsinket, men jeg håper å kunne få den publisert i løpet av denne uken.

 

Oki, takk for tilbakemelding da :) Dere skal ha kudos for bra anmeldelser hvertfall. Synd at Dead Island ble forsinket, gamer.no har ellers fulgt opp utviklingen av spillet på en god måte.

Lenke til kommentar

Synes at det grafiske i Hard Reset er spot on - jeg gjør meg ferdig med fiendene og så utforsker og nyter jeg.

 

Personlig liker jeg tegneseriene mellom hver sekvens svært godt.

 

Tenk hva de hadde fått til med samme budsjett som et av de store studioene.

 

Jeg kommer til å holde øye med Flying Wild Hog ... :)

Lenke til kommentar

Jeg syns det virket litt "meh" i den drøye halvtimen jeg har spilt det så langt. De scriptede fiendesekvensene syns jeg ikke passer inn slik som det er gjort, her har Serious Sam klart seg mye bedre.

 

Våpnene føltes slappe og ideen med to hovedvåpen som spesialiseres videre liker jeg overhodet ikke, minner litt om DNF når de plukker litt her og der for å koke det sammen.

Lenke til kommentar

"Vanskelighetsgraden generelt er et av spillets svake punkt. Den er rett og slett litt for ustabil, og enkelte situasjoner virker langt vanskeligere enn andre. Spesielt gjelder dette spillets store «sjefer», som jeg opplevde som veldig frustrerende å kjempe mot" Synes ikke dette er et svakt punkt , vi "old-timers" hadde det slikt med FPS i PCns gullalder.

 

Javel? Hvilke av "gullalderens" spill var det bossene var mye vanskeligere enn resten? Ikke så mange av de såvidt jeg kan erindre. Og selv om man antar at det er riktig, hva så? At det var sånn i gamle dager fører ikke automatisk til at det var bra.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...