Gå til innhold

– Gjør dere klare for Ice Cream Sandwich


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå håper jeg bare eldre telefonmodeller med android 2.1, 2.2 og 2.3 får bli med på karusellen videre. det er bare tull at mobilprodusentene ikke gidder å oppdatere de tidligere modellene de har solgt. det bidrar jo bare til enda mer bruk og kast holdning hos forbrukerne.

Ved I/O presenterte Google en avtale de hadde gjort med alle de store Androidprodusentene om at de skulle holde alle nye telefoner oppdatert i 18 måneder. Det problemet er over. :)

Lenke til kommentar

nå håper jeg bare eldre telefonmodeller med android 2.1, 2.2 og 2.3 får bli med på karusellen videre. det er bare tull at mobilprodusentene ikke gidder å oppdatere de tidligere modellene de har solgt. det bidrar jo bare til enda mer bruk og kast holdning hos forbrukerne.

 

Tjah... Det er jo ikkje så mykje meir funksjonalitet du får. Dei fleste er fornøydd når dei kan ringe, sende sms, mms, epost, ta bilder osv.

Det er nok mange som ikkje veit at det er kommet ny versjon ein gang.

Ser det i min familie, av dei som har android telefon. Dei er strålende fornøydd slik den er i dag.

Så klart får dei nyeste versjonen om eg oppdager det... Men så var det om det var verdt bryet... Viss telefonen blir fabrikknullstilt.

 

men nå som alle må holde den oppdatert i 18 månder, er jo det løyst!

Lenke til kommentar
18 måneder er fint, men noen har den jo enda lengre enn det.

Du kan jo fint ha telefonen i årevis, men å regne med at en telefon blir oppdatert med klissnytt OS flere år etter at den lanseres er litt urealistisk når utviklingen på hardware og funksjonalitet er såpass stor.

Jeg skjønner godt at de på et tidspunkt setter strek. Du kan jo fremdeles laste ned det meste av apps, ettersom de fleste har bakoverkompatibilitet til eldre versjoner.

 

Forøvrig skjønner jeg godt ønsket om oppgraderinger også.

Jeg sitter på en operatørlåst Samsung Galaxy S i statene, og vi fikk endelig Froyo (2.2) for noen måneder siden :p

Lenke til kommentar

Produsentene står vel rimelig fritt når det gjelder tolkning av "oppdateringer i 18 måneder".

 

F.eks SonyEricsson har gitt ut flisespikk til X8/X10mini, men ingen oppdatering forbi versjon 2.1. Dog, disse er begge lagd før denne 18måneders greia kom på banen. SE skylder på hardwarebegrensninger, men jeg kjørte fint 2.3.5 på min. Dog, den oppdateringen kom ikke fra SE. :innocent:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...