Gå til innhold

Nettmøte: Nettmøte med Samsung i morgen kl. 11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdatering til Android 2.3.4 for Galaxy S 2 er lagt ut eller på vei ut til Kies. Akkurat i tide til nettmøtet... :whistle:

 

Hvilken oppdatering var det? Får bare beskjed om at min "Firmware cannot be updated". En gammel KE7. Sitter og leser på nett om en xxkh3 og lurer på om det er den jeg bør laste ned.

Du må ha siste offisielle firmware for norden installert for å kunne oppdatere med Kies. Så vidt jeg husker er det KE7. Har du flashet en annen firmware må du oppdatere til KI4 på samme måte som du oppdaterte forrige gang.

Lenke til kommentar
Samsung har gjort en vurdering og kommet frem til at markedet i Norge ikke er klart for GSII med NFC.

Who cares? Jeg vil ha mobil med NFC nå! Ikke når alt er klappet og klart. Jeg mener de feilvurderer en stor del av kundegruppen. De første som kjøper slike telefoner er jo de som ønsker å prøve nye ting, helst før de er lansert.

Lenke til kommentar

De sier at de vil at kundene skal ha valgfrihet når det kommer på skjermstørrelse, men lika vell så lager de alle toppmodellene med 4.3" skjerm og oppover! Det er det som skuffer meg mest med samsung, bra telefoner med digre skjermer >:( 4" skjerm passer best uansett mobil synes jeg ;)

 

Personlige preferanser det kommer an på. Selv liker jeg en diger skjerm og har veldig lyst til å svi av noen lapper på Galaxy Note.

Lenke til kommentar

Ingen root/opplåst bootloader.

Ikke brukerskiftbart batteri.

Låst brukergrensesnitt.

Samsung bestemmer oppdateringer.

 

Mine sprøsmål er, betaler dere lisensavgift for bada til MS slik dere gjør for Android?

 

Edit: Kommer Samsung til å hindre iphone5 tilgang til det koreanske markedet grunnet trådløspatenter?

 

Hvordan utstyr og grensesnitt hadde dere laget om det ikke var for apple? Når dere ikke får noe fornuftig ut av å konfigurere stock android med TouchWiz så kan man jo anta at bada er det samsung satser i et marked der webOS, RIM, WinMo og Symbian ligger med brukket rygg.

 

Androidtelefoner kan jo hvem som helst lage, og når google nå har kjøpt motorola mobile så trenger ingen samsung. Dvs HTC har samme strategi med å bastardisere Android (med SenseUI).

 

iOS er jo forferdelig, falsk sådan ligeså.

 

Så håper jeg det er hold i ryktene om at Samsung frigir kildekoden til bada i 2012.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...