Gå til innhold

Ukas anbefalte Android-spill (Android, iPhone)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som om tek-nettverket er rimelig desperat over å reklamere for iphone, og benytter enhver anledning til å gjøre så.

 

Selv i "Ukas anbefalte Android-spill" selvsagt iphone få sin del. Kan ikke la en hel artikkelserie kun omhandle Android nei, det hadde da vært for galt det.

 

Og i "Ukas anbefalte iPhone- og iPad-spill" nevnes ikke Android i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Det virker som om tek-nettverket er rimelig desperat over å reklamere for iphone, og benytter enhver anledning til å gjøre så.

 

Selv i "Ukas anbefalte Android-spill" selvsagt iphone få sin del. Kan ikke la en hel artikkelserie kun omhandle Android nei, det hadde da vært for galt det.

 

Og i "Ukas anbefalte iPhone- og iPad-spill" nevnes ikke Android i det hele tatt...

 

Dette er fullt ut min egen vinkling og mine ord, og jeg beklager hvis du føler at det blir for mye iOS-fokus i Andoid-sakene mine. Er likevel uenig i at vinklingen er problematisk. Om et spill finnes til iPhone/iPad også burde ikke det diskvalifisere det fra å være med i denne artikkelserien. Forøvrig har jeg også har planer om å lage en fremtidig artikkel hvor jeg kun forholder meg til Android-eksklusive utgivelser.

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

Det virker som om tek-nettverket er rimelig desperat over å reklamere for iphone, og benytter enhver anledning til å gjøre så.

 

Selv i "Ukas anbefalte Android-spill" selvsagt iphone få sin del. Kan ikke la en hel artikkelserie kun omhandle Android nei, det hadde da vært for galt det.

 

Og i "Ukas anbefalte iPhone- og iPad-spill" nevnes ikke Android i det hele tatt...

 

Dette er fullt ut min egen vinkling og mine ord, og jeg beklager hvis du føler at det blir for mye iOS-fokus i Andoid-sakene mine. Er likevel uenig i at vinklingen er problematisk. Om et spill finnes til iPhone/iPad også burde ikke det diskvalifisere det fra å være med i denne artikkelserien. Forøvrig har jeg også har planer om å lage en fremtidig artikkel hvor jeg kun forholder meg til Android-eksklusive utgivelser.

 

Vel, den vinklingen gir oss lesere et klart signal om at dere favoriserer iphone/ipad og whatnot fra Apple. Det gjelder ikke bare artikkelen din, men, som tidligere nevnt, også andre artikler fra tek-nettverket. Det virker som om dere presser inn referanser til iphone hvor dere enn kan. Tidligere skrek og ropte dere at dere ikke ville gi dem gratis reklame og valget å ikke engang skrive iPhone, men Iphone. Nå reklamerer dere der dere kan.

 

Nevner dere under "Ukas anbefalte iPhone- og iPad-spill" at spillene finnes for Android også da? Slik som f.eks. "Grand Prix Story". Nei, det gjør dere ikke.

Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig at aliens har byttet ut hjernene til alle i Gamer-redaksjonen med pro-amerikanske, Apple-elskende raptorhjerner for å bruke redaksjonen som et hemmelig våpen til å ta over verden og senere resten av universet

 

... eller så ligger det ikke noe særlig mer bak det enn at spillene finnes til begge platformer og at det er meningsløst å ekskludere den ene.

 

Uansett, her skal du få en gratis aluminiumsfoliehatt av meg:

tinfoil-hat.jpg

Lenke til kommentar
Nevner dere under "Ukas anbefalte iPhone- og iPad-spill" at spillene finnes for Android også da? Slik som f.eks. "Grand Prix Story". Nei, det gjør dere ikke.

Takk for konket, konstruktivt innspill. Dette er en glipp og skal rettes opp med tilbakevirkende kraft, og i fremtidige artikler.

 

Vel, den vinklingen gir oss lesere et klart signal om at dere favoriserer iphone/ipad og whatnot fra Apple.

At vi, som eneste spillmedie i Norge, satser seriøst og tungt på både Android og iOS, er et klart bevis på det motsatte. Syns det er underlig at du går til angrep på oss på denne måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...