Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (3DS, DSi, PC, PS3, PSP, Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjøpt Hard Reset og Trackmania.

Gode spill som anbefales sterkt!

Kritikk:

TM: Canyon føles veldig likt som gamle Nations. Siden jeg kjørte meg drittlei på Nations komme jeg nok til å gå lei Canyon ganske kjapt.

 

Hard Reset er veldig arena- aktig. Med unntak av introlevelen tror jeg jeg aldri har møtt fiender 1 og 1. De kunne variert _litt_ mer. Ellers er det morsomme våpentyper, god skytefølelse, grei grafikk for et 150 kroners spill og presise kontroller.

 

Til artikkelen: I Hard Reset så finansieres vel oppgraderinger av våpen og rustning av en slags valuta, ikke erfaringspoeng? Ikke at det har noe å si. Resultatet er det samme uansett.

Lenke til kommentar

TM: Canyon var helt likt TM: Nations. Bittelitt oppdatert grafikk noe som betyr lavere framerate for meg, om dette går renere enn forgjengeren på din PC - ja da er du heldig da... Jeg har en PC som kjører 'alt' i høy fps. Men TM: Canyon derimot gikk ikke så rent som jeg hadde håpet. Nå skal det sies at jeg har et ATI HD5970 som er 2-kort-i-ett, ergo Crossfire, og spillet har dårlig støtte for det foreløpig. Man er nødt å gi exe fila et nytt navn og kjøre den direkte - istedet for launcheren (dette får du beskjed om in-game).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...