Gå til innhold

Ballmer misfornøyd med eget mobilsalg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv brukt Samsung Omnia 7 en del i perioden før Mango og jeg tror at det er gode muligheter for suksess dersom de får rette markedsføringen her til lands. Sitter på Galaxy S2 nå, men ved neste korsvei ser jeg for meg en WP7 telefon hvis Spotify blir utgitt til plattformen.

Samme her. Har blitt trøkka over på Android av jobben, men skal gjøre mitt for at de bytter til Windows Phone når neste innkjøp av telefoner skjer :p

 

Spotify finnes allerede til WP7, de har bare ikke sluppet det enda. Finnes videoer av en pressekonferanse der Microsoft presenterer Spotify på en WP7 telefon, så det er rett rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar

Tror ikke Ballmer trenger å bekymre seg. Når Win8 kommer med tett integrering mot Win8 tablets og winphones, blir nok winphones langt mer aktuelle.

Tror nok du har rett der. WP7 virker bra, og Win 8 bør absolutt styrke mobilmarkedet. MS bruker ofte litt tid på å komme igang, men er så store at de tåler litt motgang på veien.

 

Forøvrig godt at Ballmer ikke lever helt i sin egen verden, noe han av og til gir inntrykk av:

http://www.youtube.com/watch?v=tGvHNNOLnCk

:D

Lenke til kommentar

Microsoft må fortelle HTC og Samsung at de skal levere nyere hardware med WP7, da ordner nok endel av salget seg selv.

Når man så får Mango, og kjører på 1 mrd $ i en feit reklamekampanje, så tenker jeg det blir salg.

 

Hadde de bare kunnet få ut fingern og lansert Mango.............

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...