Gå til innhold

Her er Intels nye vannkjøler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja til mer komponenter i bulk!

 

Vi som driver med bygging sitter på en haug av ubrukte kabler, overganger og tilbehør. Vi trenger ikke mer av det..

 

Gi meg CPUer uten vifte og kjølepasta

Gi meg Skjermkort uten skjerm adaptere, SLI/CF broer og strømoverganger

Gi meg hovedkort uten en haug av IDE, Sata og Molexoverganger

Gi meg SSDer, HDDer og optisk som de er! Jeg har allerede skuffer fulle av kabler for slikt

Endret av vesleengen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, ifølge Legitreviews, som dere linker til, så kommmer denne ikke med prosessoren, men må kjøpes seperat.

 

"You'll have to buy it separate from a processor and we would guess that it will retail in the $100-$125 price range. The Intel Thermal Solution RTS2011LC will also be backed by a three year warranty."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så latterlig skamdårlig som Intel's luftkjøler er, vet ikke jeg om jeg ville stolt på en kjøler fra dem som har mulighet til å pisse vann ut over alle komponentene mine.. Med luftkjøleren deres risikerer man i hvert fall ikke annet en at prosessoren blir ødelagt når de patetiske plastklipsene knekker eller faller ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja hva skjedde med gamle dager når du kunne bestille det meste som bulk?

 

Savner også at man får kjøpt rimelige referanseprodukter i bulkutgaver uten ekstra stesj og fancy PCB farger. Problemet er vel at det finnes et stort marked for retail komponenter og i entusiastsegmentet er det rett og slette billigst å kjøpe inn dette. Selv om vi nordmenn takler et bulk komponent eller to, betyr ikke det at tyskerne ikke foretrekker glorete retail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...