Gå til innhold

Ingen reaksjoner mot Gears of War-spillere (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare å kjøpe spillet for de som likte gears 1 og/eller 2.. Jeg er av de som spilte nr.1 konstant frem til nr.2 kom, for så å falle helt fra fordi jeg syns multiplayeren var ødelagt i nr.2 (hva tenkte de på med mongo-hagla??) Multiplayer i gears 3 er mye bedre enn i gears 2, og campaign er også bedre enn det tidligere har vært (er så langt på act 4 av 5). Campaign har også blitt lengre enn tidligere. Så har du HORDE og BEAST. BEAST spesielt gleder jeg meg til å spille med kompiser. Gøy å kunne være boomer, ticker, kantus osv osv.

 

Kort: løp og kjøp, hilsen VELDIG fornøyd elkjøp :love: kunde :w00t:

Lenke til kommentar

Neh, Epic pleier ikke å skuffe, og det er lenge nok mellom 2 og 3 til at det bør være skikkelig polished.

 

Tja, vet ikke akkurat om jeg er enig i det. Men for all del, liker man De to andre GoW-spillene, så liker man sikkert dette (uten at jeg personlig ser helt den store greia, UT har jo heller ikke akkurat hatt en heldig utvikling)

 

EDIT; om dette kun har skjedd i norge, så tipepr jeg vi får en liten ban-wave, havner sikkert ut på torrentsidene, og da er det vel noen som prøver seg før offisiell release i sin region.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

spill blir solgt før release er no gammelt nytt, spillte no starcraft 2 5 dager før release og koste meg, men er bare no pågrunn av ein idiot som "derp fekk 10 dager før must post and tautn everyone"

 

om elkjøp mister rettigheter veit eg ikkje om er så dårlig ide, i butikken her vertfall så går alle nye titler uansett kva til 499 og 599 siden dei ikkje gidder og kjekke prisene på det (der du kan tjene good del med collect@store med snakk om hundrelapper) så om kjeltirngene får litt dask er vell greit nok

Endret av RoaRawR
Lenke til kommentar

Hvis ikke Elkjøp klarer å overbevise Microsoft at de har tatt gode nok steg for å forhindre slike utfall i fremtiden, så vil Elkjøp miste muligheten for å få nye spill før lansering, og muligens miste all distribusjon fra den kanalen.

 

Ja for MS er virkelig tjent med at nordens største kjede ikke selger X360 spill til lansering eller ikke i det hele tatt... thumbup.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...