Gå til innhold

Max Payne 3 kommer til våren (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah, hvorfor MÅ dette spillet ha Multiplayer?

 

Jeg kan ikke se en eneste god grunn til at Max Payne trenger denne funskjonen og det kommer garantert til å være shitty MP.

 

Enig. Et av de sikreste kvalitetsstemplene for et spill i dag er at det ikke har multiplayer.

 

Couldn't agree more. Begynner å bli lei av at absolutt alt skal ha MP. Hva er poenget i sånne spill? Kommer nok til å kjøpe det, men det blir kun på grunn av kvaliteten på de to første. Skal ikke komme i nærheten av multiplayeren en gang.

Lenke til kommentar

Som storfan av de første to Max Payne-spill var jeg også veldig skeptisk, helt til jeg leste cover-storyen Edge hadde for en tid tilbake. Her viste de en del fra spillet, skildret levelen de spilte og intervjuet spilldesignerne samtidig. Svarene de ga fra seg forsikra meg om dette kommer til å bli et fullverdig Max Payne spill. Det virket, hvertfall gjennom teksten, at de som mekker dette spillet er blodfans av serien, og vil yte det rettferdighet, at de ikke slutter å jobbe på spillet til det er et resultat de er fornøyd med.

 

Så får vi se om sluttproduktet lever opp til snakket.

 

Angående MP: Jeg er skeptisk selv, men det er ingen grunn til å gå i grava ennå. Jeg var fryktelig skeptisk til AC:Brotherhood og dets MP. Helt til jeg spilte det såklart.

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Jeg har null tro på at dette spillet blir bra. Mest av alt fordi de har brukt Max Payne-navnet på et spill som ikke ligner på Max Payne i det hele tatt.

 

Ja, det virker ulikt de to første, og utseende får jeg ikke til å ligne overhodet med max-payne karakteren (heller ikke når man tar hensyn til manglende hår og andre klær), men vi får se, tiden vil jo vise om det er noe å spare på.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...