Gå til innhold

3DS feites opp (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette så klønete ut. :/ Det er nok sansynlig at det kommer en ny 3DS ja. Hvor mange spillutviklere er det som gidder og legge til støtte for en ekstra analogstikke som de fleste ikke har.

 

Hvis det er sånn at det kommer en ny 3DS som har 2 analogstikker. Så er det minste de kan gjøre å gi alle som har kjøpt den første versjonen en gratis vugge(merkelig navn på enheten :p).

Lenke til kommentar

Enig med han over, men samtidig kan man spørre seg selv om at var dette planen fra starten av? Hvis/når ny 3DS dukker opp med 2 analoge stikker håper jeg da og regner med at spillene ikke begynner å kreve 2 stikker for da blir det klager!

 

Men samtidig klarer jeg ikke spille fps/3ps på bærbare konsoller, for det blir for liten skjerm. Går mest i strategi og rpg.

Lenke til kommentar

Virker som om Nintendo har mistet troen på sine egne ideer. Dette virker som et desperat forsøk på og gjøre konsollen mer tilvennelig for såkalte hardcore spill. De har nok forstått at 3DS aldri vil få den samme populariteten hos folk som vanligvis ikke spiller, som det DS har hatt (og fortsatt har). Derfor prøver Nintendo nå og nå ut til de mer tradisjonelle spillerne.

 

Det trenger riktignok ikke å være så dramatisk. Like Sannsynnelig er det at dette forblir et tilleggs utstyr ala motion+ og klassikerkontrollen til Wii, og ikke en ny retning for konsollen. Det vil jo være litt merkelig å tvinge denne nye løsningen over på de millionene som tross alt har kjøpt konsollen.

 

Skaden er allerede gjort og det tror jeg Nintendo forstår. Jeg tror de vil kjøre ut løpet med den opprinnelige 3DS løsningen og gjøre det beste ut av den. At det kommer en ny modell med 2 analogspaker er godt mulig, men enn så lenge tror jeg ikke eiere av 3DS skal være så alt for redde for at konsollen deres skal bli ubrukelig uten dette håpløse 90-talls tilleggsutstyret. I værste fall vil det være noen spill som styres litt enklere med 2 analogspaker, ikke ulikt klassikerkontrollen til Wii.

 

Dog spørs det litt på hvor mye 3DS har floppet i Nintendo sine øyne. Det kan jo såklart hende at de er såpass misfornøyde at de er villige til å skrote hele greie og styre inn i ny retning, men jeg tror 3DS tross alt har solgt såpass bra at Nintendo ikke er villige til å drite på de kundene som har kjøpt konsollen. Det vil skape litt for mye misnøye.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...