Gå til innhold

Asus vil knerte iMac


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne typen maskiner vil jeg si er det verste som finnes på markedet!

Ryker det en disk, minnebrikker eller noe som det garantert vil så er helvetet løst.

Du kan sannsynligvis ikke åpne den selv for å bytte delen selv om du har reserver på "kirkegården" din, og har du kunnet det så er det ett helvete iforhold til en vanlig stasjonær maskin.

 

Og det er før mr Støv og varmeutvikling kommer inn i bildet.

Lenke til kommentar

Tja dette var jo også enn alt i ett maskin. Ikke var den spessielt pen, ikke hadde den spessielt god maskinvare, hva man skal med touchscreen på en slik maskin er jeg svært usikker på. Kun 6 cm på det tynneste er vel heller ikke noe jeg ville skryte av, iMacen min er vel ikke så tykk som 6 cm på det tykkeste engang med mindre du skal ta med foten den står på, det kan hende den er det men ikke mye. Og maskinvaren min er jo en del kraftigere i5 3.1GHz, Radeon 6970M (ca 6850 stasjonært) 1 TB snurredisk og 120GB intel 510 SSD samt 16 GB minne ja og en 27" skjerm med 2560x1600 oppløsning.

 

Det alt kommer ned til er prisen. For min maskin måtte jeg ut med 17.000 og ja det er en del, men imacen med tilsvarende spec som denne koster ikke mer enn ca 10.000 litt avhengig om du skal ha 21,5" eller 27" skjerm

Lenke til kommentar

Denne typen maskiner vil jeg si er det verste som finnes på markedet!

Ryker det en disk, minnebrikker eller noe som det garantert vil så er helvetet løst.

Du kan sannsynligvis ikke åpne den selv for å bytte delen selv om du har reserver på "kirkegården" din, og har du kunnet det så er det ett helvete iforhold til en vanlig stasjonær maskin.

 

Nja, har en snart 1 1/2 år gammel alt-i-et fra Asus med touch som det ikke var problemer å hverken bytte eller oppgradere på - både minne, harddisk og prosessor. Litt mer arbeid med å skru opp enn et vanlig kabinett, men ikke all verdens problemer. Opplevd verre når jeg byttet på en bærbar. Med forbehold om at det ikke er blitt vanskeligere med ny modell :)

 

Og det er før mr Støv og varmeutvikling kommer inn i bildet.

 

Dette derimot, er reelt problem. Fra å være støyfri første månedene er den blitt støvsuger og vifteløsningen er heller elendig. Dårlig erfaring med dette.

 

Kan være det er fikset til nyere modeller, men alt i alt ikke fornøyd med kjøpet.

Lenke til kommentar

Hvorfor lage noe så dumt flere ganger?

Om en hopper uta for en fjellkant så er vel ikke folk så dumme at de hopper etter?

Men dette motbeviste det hvertfall, synes iMac var idiotisk ide.

Men ikke nok med det, nå skal vi krige om hvem som får produsere dette tåpelige påfunnet ?: p

Mac må vel komme med noen advokater å grine seg til dette snart

Endret av deaf
Lenke til kommentar

De burde påokste seg slot-in drev.. Man kjøper vel iMac for man vil ha det fint på skrivebordet og det skal være lekkert

Denne maskinen er rett og slett hysterisk morsom – at de skryter av å ha en gammeldags CD-skuff er direkte absurd. Disse menneskene vandrer rundt på kloden uten enhver antydning til smak.

Lenke til kommentar

De burde påokste seg slot-in drev.. Man kjøper vel iMac for man vil ha det fint på skrivebordet og det skal være lekkert

Denne maskinen er rett og slett hysterisk morsom – at de skryter av å ha en gammeldags CD-skuff er direkte absurd. Disse menneskene vandrer rundt på kloden uten enhver antydning til smak.

 

Uff ja, så smakløst det er å ha bruk for et optisk drev.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...