Gå til innhold

Uwe Boll er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det lyser lavbudsjett av bildet. De har helt glemt å sminke øynene. Det ser latterlig dårlig ut med lang øyevippe og klar blå iris når resten av kroppen er smelte.

 

Og Rampage er ærlig talt en dårlig film. Det at den er det beste Boll har fått til gjør den ikke bra. Postal er morsom fordi den bare er teit. Rampage prøver å være seriøs og det er bare kvalmende.

Lenke til kommentar

Uff.... Hvorfor får denne personen fortsatt støtte til å lage filmer?

 

Fordi han tjener penger på filmene....

Har kun likt en av filmene hans, Rampage som ikke var så aller verst. Kanskje ikke den beste filmen å se etter terrorhendelsen i Oslo....

 

 

2.1, 2.3, 2.1, 1.3, 2.9, 3.9, 2.8, 2.3, 2.7, 4.1, 2.0, 2.3, 2.8, 3.8, 2.8, 4.2, 5.1, 2.6, 4.6, 3.6, 3.3, 3.8, 2.9, 6.4, 5.7, 3.3, 4.1, 3.0.

 

Jeg sier nå heller kvalitet fremfor kvantitet... Men det er vel bare meg.

Lenke til kommentar

Her var det mye aggresjon. Jeg ser frem til hver nye Uwe Boll film jeg, da spesielt filmer basert på dataspill. Hvorfor? Fordi at det er interessant å se hvordan han tolker et spill og prøve å finne ut hva han "gjør feil". Pluss at det som regel er en underholdende affære. Jeg må innrømme at de mer seriøse filmene hans er ikke like interessante. Ikke alle. Jeg har 4 Boll-filmer liggende som jeg ikke har sett enda. Max Shmeling - The Fist of the Reich, The Final Storm, Rampage og Darfur.

 

Den filmen han gjorde om Auschwitz var faktisk ikke så halvdårlig. Og jeg gleder meg til Blubberella slippes på DVD. Sistnevnte ser ut til å finnes i HD på YouTube, men jeg orker ikke se filmer på den bærbare maskinen jeg bruker som hovedmaskin nå. Så jeg får vente noen måneder til før jeg får se Uwe Boll i rollen som Hitler i en film som omhandler en overvektig superheltinne under krigen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Ett navn: Steven Spielberg. Hvis du skal ha en film basert på spill, i det minste kontakte han. Han er vel dyr men man får valuta.

 

Til nød Tommy Wirkola. Han har gjort fine zombier før.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...