Gå til innhold

Deus Ex får nytt innhold (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt gjennom det èn gang (PC) og hadde absolutt ingen (tekniske) problemer, så hva legger du i det? :hmm:

 

Stort sett lydproblemer, mange som har problemer med at lyden forsvinner og at lyden er smålig ut av sync. Men nok til at det er et problem. Er mange tråder på eidos forumet med folk som opplever problemet.

Lenke til kommentar

Forferdelig spill. Virker uferdig. Er delay på musebevegelsene. En gull-farge over hele grafikken. Folk som står bare noen meter unna deg hører du nesten ikke stemmen på når de snakker. Deus Ex 1 er fortsatt det beste.

Nå var jo ikke akkurat Deus Ex en teknisk perle i sin tid heller da. Er fornøyd med spillet, jeg. Eneste som ergrer meg er at historien mistet litt piffen utover i spillet, og avslutningen var ikke like spennende som det begynnelsen la opp til.

Lenke til kommentar

Forferdelig spill. Virker uferdig. Er delay på musebevegelsene. En gull-farge over hele grafikken. Folk som står bare noen meter unna deg hører du nesten ikke stemmen på når de snakker. Deus Ex 1 er fortsatt det beste.

Nå var jo ikke akkurat Deus Ex en teknisk perle i sin tid heller da. Er fornøyd med spillet, jeg. Eneste som ergrer meg er at historien mistet litt piffen utover i spillet, og avslutningen var ikke like spennende som det begynnelsen la opp til.

 

Enig med du. Var helt frelst første 15 timene. nettopp ferdig og.....

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...