Gå til innhold

– Hjelp, jeg har for mange Facebook-venner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra prinsipp av Facebook. Da får man et klart skille mellom "privat" (venner) og "offentlig" (sider).

 

En annen facebook-regel som mange forbryter seg mot, er å arrangere konkurranse på sin bedriftsside (type "medlem nummer x vinner yz"). Ifølge Facebook sitt reglement skal konkurranser kun finne sted på apps, det for å slippe for mye kommersialisering av folks sin facebook-stream om ikke de selv ønsker det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bra prinsipp av Facebook. Da får man et klart skille mellom "privat" (venner) og "offentlig" (sider).

 

En annen facebook-regel som mange forbryter seg mot, er å arrangere konkurranse på sin bedriftsside (type "medlem nummer x vinner yz"). Ifølge Facebook sitt reglement skal konkurranser kun finne sted på apps, det for å slippe for mye kommersialisering av folks sin facebook-stream om ikke de selv ønsker det.

Absolutt, at han i hele tatt ønsker å ha så mange personer på sin private profil forundrer meg.

Vist han ikke har noe privat på kontoen sin, kan han vel like greit opprette en side.

Lenke til kommentar
Tør ikke konvertere før valget

- Jeg har fått beskjed om at det nå skal være mulig å konvertere profilen til en «page», og dermed få overført alle venner til «likes», men jeg tør ikke å risikere 5000 venner nå rett før valget, sier Søviknes, som allerede har sittet 12 år som ordfører.

 

Så han har gjort en vurdering av facebooks sin implementering av sidekonvertering og funnet den for ustabil?

 

Eller er det en vurdering basert på magefølesen til et teknologianalfabet og egentlig ikke er noen ting han reelt bør bekymre seg for?

Endret av kule-ku
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...