Gå til innhold

Anmeldelse: Driver: San Francisco (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig å lese at Driver er tilbake i god form! Husker veldig godt nr. 1 og 2.

 

Men må gi kritikk til setningen "verdens tøffeste bil". Ja, Trans Am er en lekker bil fra 70-tallet, men jeg føler at V8 Ford Mustang 390 fra 1968 er bedre. Ettersom dette var bilen Steve McQueen kjørte rundt om i San Francisco med i filmen Bullit. Det er tøff bil, det! :)

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd spillet enda , men så vidt jeg har lest , så kan du spille uten å bruke ''shift'' eller hva den hoppe greia heter. så ville ikke ta en vurdering på spillet ut av det(ser nemmelig noen som sier det er ''dårlig'' pga shift). men det er jo noe nytt og så fort du blir kjent med ''shift'' så kan jeg se for meg at det kan være ganske heftig :)

Endret av evenlk95
Lenke til kommentar

Makan! Detta sugde virkelig balle! Kjøringa var grei men det det derre overnaturli "shift" greiene ødela virkelig spillet.... Her kunne man fått en klassiker i stedet ender man opp med noe ræl.

 

Hvorfor ikke heller bare lage "Driver HD" og rett og slett lage en oppusset versjon av det gamle spillet? Alt for mange spill i dag prøver alt for mye nytt framfor å bare lage en god versjon av et gammelt spill. Når det gjelder serier man ikke har sett på MANGE år så mener jeg at dette er lov.

 

Hva med å utgitt burnout serien med oppdatert grafikk, hva med å porte trackmania til konsoll? Kan da ikke være så forbanna vanskelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...