Gå til innhold

Desse spela kjem i september (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk oppvarming for oktober og november, gleder meg til å se slutten av Gears of war sagaen og spent på campaignen faktisk. Ikke så sikker på Resistance 3, skeptisk til hvordan det utvikler seg videre, men gleder meg til å se en anmeldelse. Og såklart Fifa blir jo spilt halvt ihjel hver gang det havner i huset. Bra måned, gleder meg masse. Glemte helt Space Marine, ser brutalt og artig ut, lekte en del med demoen, men vet ikke med fullkjøp enda.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Red Orchestra er forhåndsbestilt.

GeoW3 og Warhammer blir kjøpt etterhvert når de går ned under 200,-

El Shaddai er nok et spill som blir kjøpt på impuls en gang, mens Ubisoft ikke får mine penger (Trackmania)! Hvis det går an å kjøpe Trackmania direkte fra Nadeo blir det nok kjøpt inn før neste LAN

Lenke til kommentar

Som vanlig har de "glemt" at det finnes håndholdte konsoller. Driver: San Francisco ble for eksempel nevnt, men Driver: Renegade ble glatt oversett. StarFox 64 3D fikk 94% i et blad, men ble totalt oversett. Og hva med Disgaea 4? Og de "store" plattformene får blandt annet Men of Valor: Vietman og Lord of the Rings Online: Rise of Isengard i september. I stedet for å lage en sånn tulleartikkel er det vel bedre å bare linke til spillkalenderen deres en gang for alle?

Lenke til kommentar

-DEAD ISLAND! 360 versjonen er allerede bestilt :!:

-Gears 3

-Resistance 3

 

Disse skal jeg ha. I den rekkefølgen.

Men blir slitsomt da jeg enda har Assassins creed brotherhood, witcher 2, Magicka, deus ex human revolution og resistance 2 å spille gjennom før 9. september!

 

JEG ELSKER DETTE ÅRET :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...