Gå til innhold

Her er Razers spillmonster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat som antatt... Intet nytt under solen.

Ser ut til at de må tilbake til tegnebordet igjen, bærbar maskin med ekstra taster for programmering til spill klarer jeg meg pent uten, mangler uansett 3 skjermer og mer for at den skal erstatte PC'en min som spillemaskin i allefall.

Lenke til kommentar

Alle mine erfaringer med Razer sine produkter har vært negativ, foruten Razer Naga ( musen ).

 

Jeg har hatt Razer Megalodon headsettet og mikrofonen var helt jævlig ( i forhold til f.eks G35 fra Logitech som har en fantastisk mikrofon og lyd. ) Razer Black Widow Ultimate bråker veldig mye ( noe jeg visste før jeg kjøpte det. ) og jeg likte ikke å skrive med tastaturet. Men jeg bruker 1/3 av tiden min ved pc'en i senga for å surfe på nettet med tv'en, så da bruker jeg min gamle Logtiech MX518 og Razer Black Widow til det, istede for å gå fram og tilbake til dataen hver gang jeg skal skrive inn noe, så kjøpet var ikke helt ubrukelig. :)

Lenke til kommentar

Har Razer samarbeidet med Apple? Ser jo nesten ut som en blåkopi av en MacBook Pro 17", bare med lufting bak også denne noe snodig trackpad løsningen, etter det jeg ser så er det faktisk ingen touchpad nedenfor tastaturet i det hele tatt? Kan bli bra dette, spesifikasjonene er gode, vekten er akseptabel til å være 17" og designet er knall.

Lenke til kommentar

Razer Black Widow Ultimate bråker veldig mye ( noe jeg visste før jeg kjøpte det. ) og jeg likte ikke å skrive med tastaturet.

 

Kjøper du et mekanisktastatur så må du nesten regne med mye støy / bråk og at tastene føles merkelige å skrive på om du er vant til dagens rubber dome, membran og / eller scissor switch tastaturer. Black Widow bruker vell som mekaniske gaming tastatur flest cherry mx black switcher som er temmelig tragisk til alt annet enn nettopp spilling.

 

Lenke til kommentar

Razer Black Widow Ultimate bråker veldig mye ( noe jeg visste før jeg kjøpte det. ) og jeg likte ikke å skrive med tastaturet.

 

Kjøper du et mekanisktastatur så må du nesten regne med mye støy / bråk og at tastene føles merkelige å skrive på om du er vant til dagens rubber dome, membran og / eller scissor switch tastaturer. Black Widow bruker vell som mekaniske gaming tastatur flest cherry mx black switcher som er temmelig tragisk til alt annet enn nettopp spilling.

 

Som sagt, mekanisk tastatur var ikke for meg. Hadde aldri prøvd det før, men ble ikke sinna og krevde pengene tilbake. Funker fint til mitt bruk, men 250-350 APM i Starcraft 2 klokka 3 om natta er ikke annet enn irriterende. :) For all del, funker nok fantastisk for andre, men det var ikke noe for meg.

Lenke til kommentar

Plassering av ekstraknappenen over touchpadden er jo helt bak mål. Kan jo ikke akkurat flytte hånden fra musen eller fra WASD.

 

Enig i dette. Bør være mulig å kjøpe en versjon uten dette og med numpad, eller heller bare ha muligheten til å kjøpe en slik pad utenom som kobles med en USB 3.0 eller 2.0. Ikke alle som liker løsninger som dette, og Razer som pryder seg på å lage produkter for spillerene bør virkelig tenke over at de aller fleste ikke kommer til å ta hånden av WASD og musen for de aller fleste spill. Innovativt og kreativt, men kanskje ikke like fornuftig i alle situasjoner.

Lenke til kommentar

Razer Black Widow Ultimate bråker veldig mye ( noe jeg visste før jeg kjøpte det. ) og jeg likte ikke å skrive med tastaturet.

 

Kjøper du et mekanisktastatur så må du nesten regne med mye støy / bråk og at tastene føles merkelige å skrive på om du er vant til dagens rubber dome, membran og / eller scissor switch tastaturer. Black Widow bruker vell som mekaniske gaming tastatur flest cherry mx black switcher som er temmelig tragisk til alt annet enn nettopp spilling.

 

Razer Black Widow bruker Cherry MX Blues. Zowie Celeritas og Q-pad MK-80 som begge kaller seg for "Gaming" tastaturer kommer i henholdsvis Cherry MX Browns og Cherry MX Blues. Das Keyboard som er populært brukt til gaming kommer i enten brune eller blå.

 

SteelSeries 6Gv2 og 7G og Tt Meka er vel de eneste som bare kommer i Cherry MX Blacks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler det er litt for mye fikse idéer her og litt for lite som faktisk er innovativt og brukervennlig. Jada, ser utrolig fet ut, spesielt den ekstra greia på høyre side, men som andre har sagt er det ikke snakk om å faktisk nå den med hånda mens du spiller, og hvem er det egentlig som spiller på laptop med laptoppens tastatur? Føler det blir skikkelig ubehagelig å spille med skjermen så nært ansiktet (er noe annet når man skriver osv).

 

Og det er vel fortsatt ingen tvil om at man får så uendelig mye mer hvis man kjøper stasjonær til samme prisen? Laptopper er selvsagt greit for LANs osv, men alikevel.

 

Skjønner at noen sikkert vil ha denne, og det er for alt del et veldig kult produkt, men jeg er uenig i at det er den første spillaptoppen og at den skal være så forferdelig nyskapende og bringe folk tilbake til PC-gaming.

Lenke til kommentar

Mangler bare at apple saksøker dem for kopiering av macbook pro nå..

 

men har uansett drømt lenge om en svart macbook prolignende ting, så kan hende vi ser på min neste laptop her :)))) skulle hatt 15" da men:/

 

peneste laptopen jeg har sett på LEEENGE

 

 

Helt enig her. Veldig pen å se på, men dessverre 17" og litt i dyreste laget ja!

Lenke til kommentar

Dette virker som innovasjon kun for innovasjonens skyld.

 

De makroknappene på høyresiden er helt ubrukelig når man har en ekstern mus, noe man absolutt bør ha på alle fps-spill og helt sikkert de fleste andre spill også uten at jeg skal kommentere det for mye. Selv har jeg et Logitech G510 tastatur med 12*3 makroknapper jeg trodde jeg skulle få bruk for, men det er helt ubrukelig i fps-spill. Ved skrivebordsbruk kan det være greit og legge notepad og calc på makroknappene, utover det er det svært lite de kan brukes til. Er kanskje mer aktuelt å bruke i SC2, LoL, WoW, HoN etc. Men hvem kjøper vel en bærbarmaskin til 15k+ til slike spill?

 

Ser heller ikke for meg at den lcd/trackpadden kommer til å bli støttet i mange spill. Kunne f.eks vært artig og ha minimap der på BF3, men jeg vil faktisk tro det er mer effektivt å åpne mappet på skjermen, enn å måtte se ned på tastaturet. I begge tilfellene må man uansett se vekk fra slagmarken.

Endret av siindre
Lenke til kommentar

Haha, de kommer til å bli saksøkt av Apple...! :p [-_-]

 

Dette virker som en relativt spennende maskin med flere nyheter som skiller den litt ut. Men, med den prisen skulle det egentlig bare mangle at det er noen ekslusive funksjoner ;) Designet er veldig pent, liker knappene som jeg gjetter btuker OLED-teknologi. Når det gjelder kvaliteten på produktet må jeg si jeg tviler litt, selv med den prislappen.

 

Razer skryter fælt, synes dere ikke?

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...