Gå til innhold

Meld deg på The Secret World-betaen (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke FB for å bli med i betaen, men for å bli med på "konkuransen" om garantert beta, besøke Funcom og få navnet i TSW:)

 

"Første del av «The Secret War» kommer med ingen lovnader, men i neste fase skal alle som ønsker det få tilgang til betaen"

 

Er vel kanskje litt feil? neste fase er FB "spillet" og hvis du gjør det bra der, vil du få beta.

Lenke til kommentar

Meldte meg på med FB-kontoen min, og det første jeg gjorde var å gå inn på innstillingene for å fjerne applikasjonens mulighet til å poste ting på veggen min. Da er det verste ryddet unna siden applikasjonen ikke kan spamme andre i mitt navn. :)

 

Hvordan gjore du dette?

 

Brukerkonto -> Personverninnstillinger -> Applikasjoner og Innstillinger: Rediger innstillingene dine. Klikk deretter på den applikasjonen du vil endre innstillingene på, da får du opp valg om å fjerne ting som f.eks. at valgte applikasjon kan poste på veggen din.

Lenke til kommentar

Meldte meg på med FB-kontoen min, og det første jeg gjorde var å gå inn på innstillingene for å fjerne applikasjonens mulighet til å poste ting på veggen min. Da er det verste ryddet unna siden applikasjonen ikke kan spamme andre i mitt navn. :)

 

Hvordan gjore du dette?

 

Brukerkonto -> Personverninnstillinger -> Applikasjoner og Innstillinger: Rediger innstillingene dine. Klikk deretter på den applikasjonen du vil endre innstillingene på, da får du opp valg om å fjerne ting som f.eks. at valgte applikasjon kan poste på veggen din.

 

Awesome :)

Lenke til kommentar

Hva er det med spill og linking til Facebook for tiden?? Kunne godt ha tenkt meg å prøve betaen, men når jeg faktisk må ha en facebook konto, så gidder jeg ikke en gang prøve spillet. Idiotisk.

 

Det er pga del 2 som går på å gjøre ting for å få tilgang til beta. Men er enig i at det er idiotisk, men gjør man som over blir man ihvertfall ikke spamma ned etterpå, Funcom er vel et ganske seriøst selskap sånnsett så bør vel gå ganske greit.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke facebook for og signe opp til beta. Det har funcom anonsert. Men viss du ikke vil pga det er det jo ditt tap.

 

Edit: Bra video, dette spillet ser så enormt rått ut!! Ingen mmo som er på merkedet eller som er på vei som ser halvparten så bra ut. Gleder meg som en liten unge:)

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Meldte meg på med FB-kontoen min, og det første jeg gjorde var å gå inn på innstillingene for å fjerne applikasjonens mulighet til å poste ting på veggen min. Da er det verste ryddet unna siden applikasjonen ikke kan spamme andre i mitt navn. :)

 

Synd det ansvaret ligger på deg da Kharan, og ikke andre. Google+ FTW!

(ja facebook suger)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...