Gå til innhold

Ultrabook kommer trolig i oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tynne, lette laptop'er med 11,6 og 13,3 tommers paneler høres bra ut.

Fatter ikke hvorfor det skal vere nødvendig å ha en ramme på 2-3 cm rundt skjermen (ser iallefall slik ut på bildet i artikelen). Det ser ikke noe pent ut i det hele tatt, og det gjør selvsagt maskinen større.

Lenke til kommentar

Om så produktene knuser Mac på alt, så kommer den samme gjengen til å bla opp for nye produkter fra Apple. Blir spennende å se hvor mye interesse det egentlig er for disse maskinene, leverandørene har ikke akkurat sprunget ned dørene til Intel for å komme i gang med produksjonen. Blir det en suksess, så vil nok mange følge etter, litt som da Asus testet ut nettbøker.

Lenke til kommentar

Da ble jeg plutselig veldig usikker på bestillingen jeg har inne på macbook air 13"... Forventa ikke disse før til neste år en gang.

 

Såfremt du ikke bestilte den kjipeste av Macbook Air 11" så vil du ikke oppleve noe spesielt verditap hvis du ender opp med Macen. :)

Lenke til kommentar

Da ble jeg plutselig veldig usikker på bestillingen jeg har inne på macbook air 13"... Forventa ikke disse før til neste år en gang.

 

Såfremt du ikke bestilte den kjipeste av Macbook Air 11" så vil du ikke oppleve noe spesielt verditap hvis du ender opp med Macen. :)

 

Jeg kjøpte basismodellen av 13tommern da elkjøp kjørte 20% avslag for noen helger siden, er dog noen uker til jeg får den :/

Lenke til kommentar

Snakker du om generelle verditap på PC-markedet? Jeg har hørt at Mac går mindre ned i verdi enn andre produkter, men jeg må skuffe dere at selv de fineste Apple-produktene går dramatisk ned i verdi etter selv en kort stund. Man kan ikke la seg lure av idiot-markedet (finn.no) versus det skikkelige markedet, for PC-markedet er splittet i to deler.

Lenke til kommentar

Definer dem. Illusjon? Neppe, tenkte ikke på finn, selv om finn er en ganske så fin plass å få en god pris for en bærbar. Apple laptopper synker ikke nevneverdig dramatisk i verdi ift. "vanlige" laptopper.

 

Folk er merkebevisste, og mange velger derfor apple, alle har ikke råd til ny apple og vil derfor kjøpe en brukt en for en 'litt mindre penge'.

 

 

 

 

Usj, orker ikke mer apple vs <insert whatever> debatt - har begge deler men gamer stasjonær og apple laptop. Kommer nok til å kjøpe apple igjen ganske enkelt pga tastatur og pekeplate. Og har forøvrig en Android telefon. Best of all worlds. :tease:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke interessert i en Apple versus resten - debatt heller. Jeg avslår bare påstanden din om at laptoper eller andre datamaskiner kan holde på sin verdi. Om man allerede har bestilt en Macbook Air så kan man enten returnere den innen 7 dager, eller så må man selge den momentant for en redusert pris. Om man velger å bruke den før man selger den, så går den fort fra 9000kr til 5000kr, og enda lavere.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Jeg kan fremdeles avbestille min, men tipper jeg ikke gidder. Prisen blir vel nok omtrent den samme uansett og det kommer alltid noe nytt og bedre "snart". Selv om jeg strengt tatt heller skulle hatt usb3 istedet for tordenbolten, finnes jo ikke en shait av utstyr til det :/

Endret av Xmir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...