Gå til innhold

Samsung oppgraderer toppmodellene sine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den blir tykkere, som er en kjip ting. Den tynne og lette S II er en drøm, nå blir den 10 mm tykkere og 23 gram tyngre. Nesten tilbake til tykkelsen på Galaxy S. Da frister det litt mindre, vil ha den lett som en fjær i hånden.

 

For de som tenker å gå til innkjøp så har vi lagt den inn i Prisguide så det er bare til å legge til prisvarsling, men i følge pressemelding må man nok vente til nyåret før den er å få kjøpt. :)

Lenke til kommentar

Hadde vel kanskje vært greit om de først hadde fikset de nåværende modellene (S2) slik at de kunne brukes ved 1G-, 2G- og 3G-nett?

 

Eh... sitter du med en telefon til over 4000 uten å kunne bruke dette, og godtar det?

Det må være noe alvorlig galt med telefonen din!

Ta deg en tur å få den reparert eller hev kjøpet!

Lenke til kommentar

Den blir tykkere, som er en kjip ting. Den tynne og lette S II er en drøm, nå blir den 10 mm tykkere og 23 gram tyngre. Nesten tilbake til tykkelsen på Galaxy S. Da frister det litt mindre, vil ha den lett som en fjær i hånden.

 

For de som tenker å gå til innkjøp så har vi lagt den inn i Prisguide så det er bare til å legge til prisvarsling, men i følge pressemelding må man nok vente til nyåret før den er å få kjøpt. :)

 

Hmm, om de øker tykkelsen så er jo det kjipt. Egentlig ett skritt tilbake.

 

AtW

Lenke til kommentar

Og når kommer støtte for NFC som det har gått rykter om lenge ???

 

Hvorfor "maser" alle om NFC. Har ennå ikke hatt bruk for det en eneste gang.

Innen det er vanlig har jeg vel SGS3 eller 4.... Eller en annen tlf.

 

Kanskje fordi NFC er på full fart inn.... Nets holder på å teste nye bankterminaler med NFC i noen få butikker, og før du vet ordet av det rulles dette ut i stor skala!

I Oslo er det noen butikker som er pilot på dette. Bankterminalene ser slik ut:

http://www.creditcardmachines.ca/images/ingenico-ict-250.jpg

Du legger mobilen oppå et kort sekund og vips så har du betalt....

 

Vet ikke hvor du bor men på bussen hos oss så betaler du med et eget kort du legger oppå en leser når du går inn på bussen. Her er det også NFC som er teknologien bak...

 

Og derfor er det mange som venter på dette, innbefattet meg....

Lenke til kommentar

Og når kommer støtte for NFC som det har gått rykter om lenge ???

 

Hvorfor "maser" alle om NFC. Har ennå ikke hatt bruk for det en eneste gang.

Innen det er vanlig har jeg vel SGS3 eller 4.... Eller en annen tlf.

 

 

Det er ikke alle som skifter telefon hvert år. Og det var ikke dine behov jeg tenkte på

når jeg spurte.. NFC kan du bruke til annet enn å handle, det kan du se på Android developer siden.

Lenke til kommentar

Og når kommer støtte for NFC som det har gått rykter om lenge ???

 

Hvorfor "maser" alle om NFC. Har ennå ikke hatt bruk for det en eneste gang.

Innen det er vanlig har jeg vel SGS3 eller 4.... Eller en annen tlf.

 

 

Det er ikke alle som skifter telefon hvert år. Og det var ikke dine behov jeg tenkte på

når jeg spurte.. NFC kan du bruke til annet enn å handle, det kan du se på Android developer siden.

 

Greit nok, men jeg tror de som venter på at man skal kunne bruke det "over alt" må vente ganske lenge. Ser for meg at det fortsatt vil være meget begrenset bruk i lang tid fremover. Men jeg blir veldig glad om jeg tar feil!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...