Gå til innhold

– For entusiaster med budsjett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare jeg som stusset på at man monterer opp-ned??? :S

 

Ikke opp-ned, men du monterer nederst i kabinettet.

Hovedkortet står fortsatt samme vei som før.

 

Edit: Jo.. det blir gal-veien... Utrolig forvirrende kabinett. Man monterer fra motsatt side enn normalt.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Jeg synes selv dette er meget gunstig, hadde kabinettet bare hatt et ordentlig sidevindu :) Jeg ser helst at kabinettet er på min venstre side på skrivebordet, etter som det da ikke er noe plassmangel til mus :) Men man vil jo gjerne se den vidunderlige innmaten og da ;) Praktisk og stilig at Bitfenix tar denne sjansen :)

Lenke til kommentar
noe som betyr at kabinettet trolig vil koste så lite som 350 kroner her til lands.

Noe som betyr at fraktprisen utgjør en svært stor del av totalprisen, ved kjøp i Norske nettbutikker. Selv om Posten Norge AS sikkert bruker dobbelt så lang tid på å frakte et eksemplar fra Sandefjord til Tromsø enn UPS bruker på å frakte et gjennom halve USA, hele Atlanterhavet og opp til fortollingsstedet i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utfordrer til Fractal Design r3?

 

Ikke i det hele tatt. R3 er designet med tanke på støy og koster det dobbelte.

Første jeg tenkte på var Core 3000som kosta rett over 400kr for en liten stund sidne men nå har økt med en 100 lapp. Dog tror jeg core 3000 er ett hakk over dette bitefenix kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...