Gå til innhold

Hva driver Razer med nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal de berge PC gaming så tror jeg ikke de får det til med noe spesielt produkt om det aldri er så god mus, musematte, joystick eller headset.

 

En god tittel av ett spill holder heller ikke... Men men, jo mer gutta i bransjen bæsjer på leggen med sine konsollporter, jo større marked får de som lager open source spill.

Er en god del der ute nå som begynner å få god kvalitet og den går samme vei som Linux, det er framover mens resten av spill industrien kjører resirkulering og samme mølja om igjen og om igjen.

 

Ikke så rart at Indie utviklere og Open Source får mye fremgang når markedet ellers mangler innovasjon.

Lenke til kommentar

håper VIRKELIG at de ikke referer til switchblade! men på en annen side så er det ikke så mange andre alternativer..

 

eneste måten switchblade kan bli konkurranse dyktig er om de er lattlige billige, det er åpent for alle overalt (ikke som microsoft som bare funker i USA -.-) og at de får meg seg mange spillutviklere til Switchblade.

 

btw skal switchblade komme som en 13" ellernoe slikt? isåfall så er det uaktuellt! jeg får klaustrofobi vis jeg skal bruke noe så smått

Lenke til kommentar

Om det kun er snakk om ny maskinvare av noe slag (switchblade, mus, tastatur eller lignende) skal det nok MYE til for å "redde PC-gamingen". Om det er programvare derimot kan jo hva som helst skje. Jeg har ingen anelse om hvilken type software dette kunne vært, men ser for meg noe ala Steam, og om de hadde fått til noe i den retningen som gjorde det mulig for gamere på PC og konsoll å spille sammen er det vel noe å tjene på det. Sannsynlig synes jeg dog ikke det høres ut ...

 

Men om det er f.eks. Switchblade de promoterer her synes jeg det var en veldig merkelig måte å gjøre det på. På hvilken måte vil dette føre til at "console and PC gamers will stand side by side as gamers in arms."? Om det skulle slå gjennom det jo da ikke være snakk om konsoll vs PC lenger, bare Switchblade ...

Lenke til kommentar

Kan hende det dreier seg om et software som gjør at pc- og konsollgamere kan spille mot hverandre. (selv om steam har det fra før)

 

Eller så kan det jo være Switchblade, men skjønner ikke hvordan Switchblade skal kjøre f.eks. cs uten lag.

 

Selv mange av dagens 15" laptops klarer ikke kjøre counter strike 1.6 uten å miste fps i smoke o.l.

Lenke til kommentar

Så PC-spill industrien avhenger av razers mus og tastatur?

stfu plz.

 

Logitech har mer ergonomiske produkter <3

 

+1

 

Razer har helt tydelig å leve opp til hypen sin nå. Kommer de med en pheripheral kan de like gjerne stenge dørene omtrent.

 

Kommer de med en metode som lar gamere spille på tvers av platformer uansett spill derimot. Da blir det noe annet. De fleste vet at de vil få røven sin knust i spill som Battlefield og Call of duty om pc spillere får slippe seg løs på x360 og ps3 brukere. Men dette er temmelig tvilsomt da utviklere av spillene garantert vil mislike dette sterkt. De vil nok selge en del pc utgaver ekstra dog :p

Lenke til kommentar

Bare et teknisk spørsmål:

Vil det være mulig å ha en håndkontroller med innebygd skjerm, og la den vanlige PCn gjøre alt av beregninger etc og streame bildet til denne kontrolleren?

I såfall trenger jo ikke kontrolleren all verdens maskinkraft - men spørsmålet er vel om det går an å streame grafikken raskt nok til at det blir levelig.

 

Finnes det slike produkter? Det burde jo være praktisk mulig med dagens teknologi?

Lenke til kommentar

Bare et teknisk spørsmål:

Vil det være mulig å ha en håndkontroller med innebygd skjerm, og la den vanlige PCn gjøre alt av beregninger etc og streame bildet til denne kontrolleren?

I såfall trenger jo ikke kontrolleren all verdens maskinkraft - men spørsmålet er vel om det går an å streame grafikken raskt nok til at det blir levelig.

 

Finnes det slike produkter? Det burde jo være praktisk mulig med dagens teknologi?

Jeg tror Onlive har noen lignede med iPad og en pc, og Wii U kan være noe likheten av det du beskriver.

Lenke til kommentar

Rart å skrive en artikkel om en countdown, for så å glemme en artikkel om hva det ble telt ned til.

 

For de som lurer, Razer Blade er en ny bærbar maskin de lanserte, overpriset, men med en liten skjerm på siden av tastaturet som brukes til forskjellige ting i forskjellige spill... Slik jeg forsto det i alle fall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...