Gå til innhold

Jurassic Park får dato (iPad, Mac, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafikken er mer enn god nok. De er også et lite selskap.

 

Interessant at de slipper alle episodene samtidig.

 

Ser frem til dette spillet.

Husk, BF fanboyz, grafikk er ikke alt her i verden. =)

 

men, så ska det nå siest at jeg sku likt å se ett dino spill i Frostbite 2 motoren med en dose Paranormal Activity.

Lenke til kommentar

Grafikken er mer enn god nok. De er også et lite selskap.

 

Interessant at de slipper alle episodene samtidig.

 

Ser frem til dette spillet.

Husk, BF fanboyz, grafikk er ikke alt her i verden. =)

 

men, så ska det nå siest at jeg sku likt å se ett dino spill i Frostbite 2 motoren med en dose Paranormal Activity.

Radiohodet; ok, det er _din_ mening.

Jeg mener at hvis du sammenligner dette med de fleste multiplatform spill så ligger det grafisk en del hakk under, dessverre.

 

However, jeg gleder meg til spillet da jeg er Jurassic Park fan (..og ikke BF fan, ATLW ;) ).

Lenke til kommentar

Dette spillet ser direkte støgt ut! Ikke har det den koselige grafikken som gamle spill har, ikke har det bra grafikk som nye spill har. Det ser leirete, grått og flatt ut. Det virker som det er laget uten kjærlighet eller omtanke. "Her skal vi tjene penger gutter! Smell på jurassic park logoen og bruk jurassic park musikken! Gameplay? Grafikk? Pfffff!!!!"

Endret av tommacool
Lenke til kommentar

Ser ganske bra ut for å være et adventure-spill syns nå jeg. Telltale = god historie og puzzles fremfor grafikk.

God historie og 'puzzles'?

Med et par hederlige unntak så vil jeg påstå at TT ikke akkurat leverer kvalitet når det kommer til hverken historie eller puzzles...

De skal ha pluss i boka for et par av voiceactor'ene de har brukt da. Men ellers så er det meste relativt midt på det virtuelle treet.

 

Men nå skal jeg selvsagt ikke forhåndsdømme de neste spillene deres nedenom og sør-sørvest før jeg har testet de da.

Lenke til kommentar

Ja, de lager nok eventyrspill for å bli rike. Det er der pengene ligger. Skjønner ikke at det er mulig å sutre så mye over grafikk....

 

 

Hvordan noen kan påstå at det her ser direkte stygt ut er en ganske håpløs påstand.

 

 

 

jp102gamescom1.jpg

 

jp102gamescom2.jpg

 

 

 

Er ikke sikkert det blir noe morsomt å spille, men det vet man ikke enda.

 

Sier bare: Sam & Max, Back to the future, Jurassic Park. Er navna som selger. Teknisk sett er adventure spill de letteste å lage (ja jeg har spilt Telltale sine rippoff spill. De lever på gode navn og lisenser). De smeller på en Logo, får bruke lisens-musikken, lager en crappy story, kjedelig gameplay og i tillegg...JA...Stygg grafikk. Med stygg grafikk mener jeg at det ser uferdig ut, slurvete. Ikke misforstå meg, jeg er ingen grafikk hore. Jeg digger indie games som Mount and blade. Elsker grafikken i X-Com UFO spillene (gammel grafikk, men veldig bra gjort med masse detaljer og fine farge-kombinasjoner som gir den rette stemning).

Men må få si dette her: Dette ser flatt og direkte stygt og uferdig ut.

At du ikke har klart å se gjennom dette selskapet enda sier vel mer om deg

Endret av tommacool
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ganske bra ut for å være et adventure-spill syns nå jeg. Telltale = god historie og puzzles fremfor grafikk.

God historie og 'puzzles'?

Med et par hederlige unntak så vil jeg påstå at TT ikke akkurat leverer kvalitet når det kommer til hverken historie eller puzzles...

De skal ha pluss i boka for et par av voiceactor'ene de har brukt da. Men ellers så er det meste relativt midt på det virtuelle treet.

 

Men nå skal jeg selvsagt ikke forhåndsdømme de neste spillene deres nedenom og sør-sørvest før jeg har testet de da.

 

Tenker mest på Tales of Monkey Island og Sam & Max, altså ikke de som er basert på filmer. Back to the future var noen hakk under. Hadde de laget nye Point'n'click spill isteden for, som f.eks de Pendulo lager, og ikke tastaturstyrte adventure-spill hadde det vært enda bedre. Det eneste veldig gode tastaturstyrte spillet som er laget er Grim Fandango, som gjør opp for det med fantastisk atmosfære, musikk, historie og humor.

Lenke til kommentar

snipp

snapp

 

Tenker mest på Tales of Monkey Island og Sam & Max, altså ikke de som er basert på filmer. Back to the future var noen hakk under. Hadde de laget nye Point'n'click spill isteden for, som f.eks de Pendulo lager, og ikke tastaturstyrte adventure-spill hadde det vært enda bedre. Det eneste veldig gode tastaturstyrte spillet som er laget er Grim Fandango, som gjør opp for det med fantastisk atmosfære, musikk, historie og humor.

100% enig med deg her.

Grim Fandango er et fantastisk spill btw :D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...