Gå til innhold

Test: HTC EVO 3D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HTC Sensation tar bilder med 5 megapiksler oppløsning. Det er lavere oppløsning enn på HTC Sensation, som leverer 8 megapiksler.

Jasså?

 

Det er ganske mye "pes" på denne telefonen. Størrelse, kamera, pris, overfølsomhet. Telefonen får ternikast 5 og anbefalt stempel? Virker merkelig spør du meg, men nå har jeg allerede stilt en del kritiske spørsmål til deres karaktergiving som jeg strengt tatt er veldig uenige i, og synes dere er alt for "snille", særlig i forhold til noen produsenter.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Har Evo 3D nå i over 10 dager og er veldig fornøyd,eneste minuset er bateri tid,den er absolut ingenting å skryte av,men ellers telefonen leverer alt du vil ønske av den.3D er bare en gimmick så den legger jeg ikke noe stor vekt på,det er hurtighet som imponerer meg,absolutt ingen hakking av noe slag.Og skjermen er veldig skarp og behagelig for å se filmer og surfe.

Lenke til kommentar
I tillegg har den fått den nye Bluetooth-standarden 3.0, som gir raskere utveksling av filer.

 

Haha, er 3.0 standarden ny også nå ?? Har en 1 år gammel Nokia som har denne så den er absolutt ikke ny! Begynner vell forøvrig å bli en standard med 3.0 på mobiler idag, ikke kun Nokia som bruker det...

 

Men ja 3.0 er meget stor fordel å ha i disse "trådløse tider" og med overføring av store videofiler til PC :)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...