Gå til innhold

Middelalderkamp fra Paradox (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

York, Lancaster

Stark, Lannister

 

Ingen løyndom at GRRM vart inspirert av Rosekrigane. :)

 

Den devblogvideo-greia frå Chivalry gjorde meg veldig interessert i det spelet. Overraska over at dei nytter Unreal Engine i staden for Source - Arkane har jo - etter mi meining - laga det så langt mest kompetente førstepersons sverdkampspelet (Dark Messiah), i Source.

Lenke til kommentar

Den devblogvideo-greia frå Chivalry gjorde meg veldig interessert i det spelet. Overraska over at dei nytter Unreal Engine i staden for Source - Arkane har jo - etter mi meining - laga det så langt mest kompetente førstepersons sverdkampspelet (Dark Messiah), i Source.

 

Age of Chivalry var (er) jo en HL2-mod, så de har ihvertfall erfaring med source. Skal vi tro han i videoen gjør UE et eller annet source ikke gjorde. (Ev. var det de som gjorde ting feil?) Spilte litt AoC for lenge siden, og det var på en måte greit nok, men manglet kanskje litt moro, og som han også er inne på i videoen kunne slåssinga være rimelig forvirrende. Chivalry ser ut til å være et langt steg videre både i utseende og kampfølelse. (Men det skulle kanskje bare mangle når det skal ta penger for det) Hadde egentlig glemt dette litt bort, men kom på det når dette andre spillet dukket opp. Enig i at Dark Messiah var bra, kunne egentlig tenkt meg å kjøre gjennom det igjen en gang snart.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

York, Lancaster

Stark, Lannister

Den devblogvideo-greia frå Chivalry gjorde meg veldig interessert i det spelet. Overraska over at dei nytter Unreal Engine i staden for Source - Arkane har jo - etter mi meining - laga det så langt mest kompetente førstepersons sverdkampspelet (Dark Messiah), i Source.

 

Jepp, Mortal Online beviste jo at sverdkamp i Unreal Engine kan gå riktig galt.

Aner litt av de samme utfrodrignene i denne dev vid'en også. Selvom det her er definitvt mer gjennomtenkt og gjennomarbeidet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...