Gå til innhold

Nokia N8 får etterlengtet overhaling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjelder for alle Symbian^3 telefoner (kommer bare på C6-01 som ikke er nevnt i artikklen, elles kommer alle nye mobile med anna forhåndsinstalert). Er ikke så veldig store forbedringer i grensesnittet, de virklig store forandringene kommer først i belle, som kommer mot slutten av året så vidt meg bekjent. Men nettleseren er forbedret, foretrekker ennå opera mobile, man får fulltastatur i protretmodus og når en blar i startskjermen følger widgetene fingeren, så det blir en litt mer animert opplevelse. ellers fungerer den innebygde søkefunksjonen bedre. Utenom dette er det stort sett bare designforandringer man legger merke til. Minneforbruket mitt er noe lavere etter at jeg oppdaterte.

 

http://www.engadget.com/2011/08/17/symbian-belle-download-leaked-to-n8-community-quickly-pulled-fr/

 

Har selv en nokia dark grey kjøpt gjennom telenor som nå (torsdag morgen) er blitt oppdatert gjennom offesiel kanal.

Lenke til kommentar

Nokia drar, i kjent Nokia-stil, en "too little too late".

 

de virklig store forandringene kommer først i belle, som kommer mot slutten av året så vidt meg bekjent.

Om vi ser denne oppdateringen i det hele tatt kommer jeg til å bli veldig glad.

 

Om vi ser denne oppdateringen før sommer 2012, kommer jeg til å bli overrasket.

Lenke til kommentar

Nokia drar, i kjent Nokia-stil, en "too little too late".

 

de virklig store forandringene kommer først i belle, som kommer mot slutten av året så vidt meg bekjent.

Om vi ser denne oppdateringen i det hele tatt kommer jeg til å bli veldig glad.

 

Om vi ser denne oppdateringen før sommer 2012, kommer jeg til å bli overrasket.

 

Tja...Belle er allerede tilgjengelig, men i uoffisiell versjon, så man må anta att den ikke er 100% ferdig utviklet enda. Men vet flere har lastet den ned allerede og det har fungert :)

 

Btw: Anna oppdateringen som kom idag virker veldig bra, oppdaterte min N8 idag :) Men kan sikkert være lurt å vente ett par dager pga det var noe ustabil nedlasting pga stor pågang, sikkert halve verden prøver å laste ned denne nå, hehe :tease:

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Ja, jeg har også merket at batteriet varer kortere. Så langt synes det å tømmes i løpet av en dag med moderat bruk, som tidligere varte nesten to dager.

 

Men mange nye, fine features! Spesielt den nye kalenderen. Og så synes jeg at den generelt har blitt raskere og mer responsiv. Nokia Maps har blitt utrolig myesmoothere og mer behagelig å panorere med etter oppdateringen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...