Gå til innhold

Digitalkameraet og printeren kan føre til spontanabort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
In 1995, Marc B. Schenker, a UC Davis professor of medicine and chairman of the Department of Public Health Sciences, led a study that found that glymes were linked to miscarriages in semiconductor workers

 

But factory workers aren't the only ones who have to worry about glymes. The chemicals can also be found in lithium batteries, brake fluid, paints, prescription drugs, circuit boards, microchips, and many other products we come into contact with every day

 

så... ikke drikk bremseveske eller maling, spis batterier(spesielt ikke lithium typen) eller tygg på kretskort.

 

hvordan man kan trekke sammenhengen mellom arbeidere som jobber stoffet vær dag og noen som tar bilder med et kamera med kretskort er over min forstand.

 

litt som man mest sannsynlig må sitte å slikke på et ukjent antall (nyprintede?) bilder for å faktisk ta skade av det.

 

men det er bare min mening basert på artikkelen til teknofil og motherjones.com kombinert med min skepsis.

 

*lagt til litt*

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Dummeste artikel jeg har lest.

 

det er jo ingen hemlighet at ting og tang vi bruker til daglig inneholder diverse skumle substanser...

 

Hva er så dumt med å få vite om dette??

Les overskriften: Digitalkameraet og printeren kan føre til spontanabort

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...