Gå til innhold

Last ned Firefox 6.0 før tiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kjenner jeg ikke til Firefox for Mac i kombinasjon med Mac OS, men jeg skulle tro at du fremdeles trenger en pdf plug-in til nettleseren for å åpne pdf'er i nettleseren .... det er på den måten Firefox er bygd opp, den kommer med temmelig få funksjoner "out of the box". Eller så er kanskje ikke Apple's pdf-leser satt til standard åpning i Firefox ... ikke vet jeg.

Men nå er vi vel bittelitt off-topic.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Hmm, ja ligger en update via help seksjonen i FF, men spørsmål, hvorfor har ikke jeg fått FF 5.0.1?

Jeg har sjekka for updates i langt tider, men ingen 5.0.1?

Er jo en bagatell, men bare lurer.

 

Og nå hopper jeg rett ifra 5.0 til 6.0, hmmm, jaja.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Skal si det går fort i svingene med Mozilla og Firefox for tiden, hva er egentlig de store forskjellene fra forrige versjon? Har de bare valgt å smelle ut oppdateringer fra x.0 til x.0 istedenfor 5.x til 5.x som tidligere eller det faktisk snakk om forandringer som er et så stort hopp i versjonnummer verdig?

 

Og dette må da bli et sant lite helvete med tanke på add-ons? Mozilla må nesten gjøre om hele måten add-ons fungerer på om de skal fortsette på denne måten.

Lenke til kommentar

Og det er samme greia FF nå kjører som chrome gjør etter det jeg har skjønt, ifra versjon 5.0 til 6.0 så er det ikke sikkert det er store forskjeller, det kan være så små forskjeller at det kansje burde vært 5.2, som en slags liten patch, men de satser nå på hele versjons nr, veit ikke helt hvorfor, men må si jeg også bryr meg lite for høyere tall betyr jo en eller anna slags update om den er liten eller stor, få eller mange.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Den versjonsnummer galoppen de har begynt med er bare tåpelig.

 

Før ga de litt mening fordi en kunne gjette forskjell på patch og ny funksjonalitet (dvs. når en skulle være litt forsiktig), nå er det isteden bare blitt kaos. De kunne likegodt begynt med kun heltall.

 

Er det blitt en eller annen mote å få høyest mulig versjonsnummer blant browserne ?

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...