Gå til innhold

Reisebrev: Gamescom 2011, dag 0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg hadde hatt deres jobb villet jeg holdet kjeft over hvor vanskelig det vert og skipet til hva i all verden dere gjorde , jeg kan aldri huske jeg har fått noe intressant fra dere fra E3 who ever that people was, typisk Norge Køer og Tog og fly og mat. oooo det er den verste tingen som finnes i verden . nytt deres jobb i stedet for og forklare hver eneste elendige ting som ikke er som Norge

 

Visst sjefen i Gamer eller diskusjonen hadde lest dette :::: Timeplanene til Marius og meg er sannsynligvis de mest tettpakkede vi i Gamer noen gang har hatt på en messe:::::::

Vel hva er det ellers dere har som er viktig bortsett fra jobben deres, jeg hater Norske folk og demmes tru på at når man reiser skal man ha det bra uansett om det er på sjefen sin regning .

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde hatt deres jobb villet jeg holdet kjeft over hvor vanskelig det vert og skipet til hva i all verden dere gjorde , jeg kan aldri huske jeg har fått noe intressant fra dere fra E3 who ever that people was, typisk Norge Køer og Tog og fly og mat. oooo det er den verste tingen som finnes i verden . nytt deres jobb i stedet for og forklare hver eneste elendige ting som ikke er som Norge

 

Visst sjefen i Gamer eller diskusjonen hadde lest dette :::: Timeplanene til Marius og meg er sannsynligvis de mest tettpakkede vi i Gamer noen gang har hatt på en messe:::::::

Vel hva er det ellers dere har som er viktig bortsett fra jobben deres, jeg hater Norske folk og demmes tru på at når man reiser skal man ha det bra uansett om det er på sjefen sin regning .

 

 

Jeg er enig i at det var i overkant mye syting i artikkelen og lite interessant lesning, men måten du utrykker deg på er enda verre...

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde hatt deres jobb villet jeg holdet kjeft over hvor vanskelig det vert og skipet til hva i all verden dere gjorde , jeg kan aldri huske jeg har fått noe intressant fra dere fra E3 who ever that people was, typisk Norge Køer og Tog og fly og mat. oooo det er den verste tingen som finnes i verden . nytt deres jobb i stedet for og forklare hver eneste elendige ting som ikke er som Norge

 

Visst sjefen i Gamer eller diskusjonen hadde lest dette :::: Timeplanene til Marius og meg er sannsynligvis de mest tettpakkede vi i Gamer noen gang har hatt på en messe:::::::

Vel hva er det ellers dere har som er viktig bortsett fra jobben deres, jeg hater Norske folk og demmes tru på at når man reiser skal man ha det bra uansett om det er på sjefen sin regning .

Jeg kan være enig i det lille avsnittet om messelivet var litt unødvendig. Samtidig kjenner jeg Lasse godt. Han er en av de mest engasjerte og dedikerte vi har i Gamer.no, reiser på utallige pressearrangementer verden over hvert år, og gleder seg enormt til hver eneste store spillmesse. Han gjør en formidabel jobb hver eneste gang. Jeg velger derfor å tro at det bare var et resultat av noen uheldige formuleringer. Jeg har fjernet de omtalte delene av avsnittet nå.

 

Setningen om timeplanen tolker jeg imidlertid på ingen måte som klaging. Tvert imot. Han forteller dette for å gi leserne et signal om hvor mye vi får ut av en messe som dette, og hvor mange artikler som er på vei i dagene og ukene som kommer.

 

Du skriver: "kan aldri huske jeg har fått noe intressant fra dere fra E3 who ever that people was"

 

Fra mitt synspunkt gjorde vi en fantastisk jobb på E3, og skal til og med driste meg til å si at ingen andre nordiske medier dekket E3 bedre og bredere enn oss. Her er ser du noe av det vi produserte fra E3 2011: http://www.gamer.no/tema/e311 - dessverre er ikke alt med her fordi seksjonen ikke er lang nok.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde hatt deres jobb villet jeg holdet kjeft over hvor vanskelig det vert og skipet til hva i all verden dere gjorde , jeg kan aldri huske jeg har fått noe intressant fra dere fra E3 who ever that people was, typisk Norge Køer og Tog og fly og mat. oooo det er den verste tingen som finnes i verden . nytt deres jobb i stedet for og forklare hver eneste elendige ting som ikke er som Norge

 

Visst sjefen i Gamer eller diskusjonen hadde lest dette :::: Timeplanene til Marius og meg er sannsynligvis de mest tettpakkede vi i Gamer noen gang har hatt på en messe:::::::

Vel hva er det ellers dere har som er viktig bortsett fra jobben deres, jeg hater Norske folk og demmes tru på at når man reiser skal man ha det bra uansett om det er på sjefen sin regning .

 

 

Jeg er enig i at det var i overkant mye syting i artikkelen og lite interessant lesning, men måten du utrykker deg på er enda verre...

 

Nå var dette et reisebrev og ikke en artikkel om det neste COD til Xbox, så at de skriver litt hverdagslig om reisen og planene ser jeg ikke noe problem med. Liker å lese litt om hvordan det er på Jobbreise til Gamescon. Litt lettbeinhet burde være lov, også på en spillside.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...