Gå til innhold

Ingen sverdkamp i Fable: The Journey (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi kunne ha laget nærkampvåpen, men det jeg hater mest med nærkamp- og skytevåpen er at hjernen vår er programmert til å forvente rekyl og motstand fra de tingene.

 

Jaha, er ikke hjernen vår da programmert slik at alle elementer i et spill som foregår på en skjerm vil være meningsløse? Nei denne mannen blir bare mer og mer en klovn for meg.

 

Takk for Populous som jeg spilte en del på min kjære gamle Amiga, men etter det... nei. Black & White var litt både og men fenget meg aldri helt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...