Gå til innhold

- 3DS trenger bedre spill (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til Wii U, kommer det helt sikkert "nye" spill av gamle utgaver som det alltid gjør med Nintendo. Mario "something" som man har spilt på hver platform de siste 20 åra.

 

Tjaa, tjo, hmmm - du har et poeng. Nintendo er ikke dummere enn at de tilbyr folk noen sikkerstikk, som f.eks 2D Mario- plattform. Uansett hvilke nye spill de utvikler, er det nok fristende å putte inn Mario figuren som et varemerke.

 

Wii-Sports var noe helt nytt som fikk meg og mange andre til å kjøpe wii. Er ikke sikker på om Wii U er innovativ nok til at de kan komme opp med noe tilsvarende.

 

Andre plattformer er uansett ikke stort bedre. Jeg ser de har et spill kalt "FPS" som stadig relanseres i nye versjoner.

Lenke til kommentar

Det er ikke et greit utvalg til en halvt år gammel håndholdt nei. Absolutt ikke. 3DS'en skulle jo være nyskapende og greier. OoT 3D er en remake (selv om jeg ikke klager på selve spillet), RE:M kunne like gjerne hatt et annet navn. <3 DoA:D, though.

Endret av Shifty
Lenke til kommentar

Nå er det få konsoller som har noe særlig til utvalg det første året. Det tok litt tid før både 360, PSP, PS3, Wii ja til og med den orginale DS fikk noe å hoppe i taket for. Ikke det at 3DS har hatt en kjempegod lansering, men jeg tror det er andre grunner enn spillutvalget som har ført til lavere salg enn forventet.

 

Prisen er en ting, men kanskje enda mer avgjørende er mangelen på et heldekkende konsept som folk flest føler at de må prøve ut. 3D effekten har ikke det samme draget på kundene som de doble skjermene med touch hadde i sin tid, og også sistnevnte konsept virker noe utdatert iforhold til dagens flotte touch telefoner og pads.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...